Poetsdag 21.04.2012

Lees meer
06-04-2012 21:30 #112441 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Poetsdag 21.04.2012
Graag hoor ik wat er gemiddeld uitgegeven is, dan kan ik bepalen of ik er volgende keer bij ben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2012 08:17 #112447 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Poetsdag 21.04.2012
Wat een zinloze discussie zie ik hier nu weer voorbij komen. Erg jammer dat enthousiaste leden die een activiteit opzetten op deze manier geremd worden door leden die weer over de prijs vallen. Je kunt toch zeker zelf wel nagaan dat als er gezegd wordt dat je ALLEEN de materialen hoeft te betalen die je daar tegen gereduceerd tarief kunt aanschaffen je echt geen 100 euro kwijt bent. Ga eens bij de Automaterialenzaak kijken wat de producten van Eenzet kosten dan zul je zien dat het tientjeswerk zal zijn. Je auto weer helemaal en GRATIS professioneel gepoetst voor een paar tientjes dat is dan toch voor niks?

Enne Boele, ik zou een paar aandelen verkopen, wellicht dat het dan wel gaat lukken....... :D

Als we nu eens met elkaar afspreken dat als mensen vallen over reeeele bedragen die activiteiten moeten gaan kosten gewoon niet meer reageren, maar wegblijven. Dat scheelt een hoop negatieve energie voor de mensen die zich inzetten voor de vereniging. :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2012 08:39 #112448 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Poetsdag 21.04.2012
Helemaal mee eens. Er wordt vaak weinig rekening met de vrijwilligers gehouden. Dat hoeft ook niet tot in het extreme, maar dit is wel jammer zo.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2012 10:17 #112450 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Poetsdag 21.04.2012
Ik zou graag deelnemen aan de poetsdag, ik vind het een leuk initiatief.
Het wil alleen zo dat als ik te hard poets mijn auto er niet persee mooier van wordt.
Er zitten (nog) te veel (rotte)plekken aan.
Als je een gerestaureerde wagen hebt waar de lak wat dof is en hier en daar een krasje dan denk ik dat het altijd de moeite en de kosten waard is.
De organisatie, de vereniging, de vrijwilligers en de inzet van de Volvo Kassieker Vereniging zijn wij zelf, oké er is een bestuur, oké je betaalt voor bepaalde privileges(?) en dan verwacht je ook dat alles exact in jouw straatje past.
Dat gaat natuurlijk niet op!
De organisatie van een evenement doet er alles aan om een leuk iets neer te zetten en weet ook dat dit niet voor iedereen zo is.
Er zullen altijd mensen commentaar leveren.

Nu het nieuwerwets is om te gaan "Omdenken" en ligt er voor sommigen een leuke "casus".
Ik denk dat je beter kan bijdragen aan een evenement dan dat zelfde evenement af te branden.
Ik ben dan ook even aan het zoeken geweest en kom tot de conclusie dat als je je auto door een wasstraat rijdt met bodemwax en de hele reut snel zo'n 20 euro kan aftikken, dan heb je dus je auto gewassen en ik moet er niet aan denken om mijn P130 in een wasstraat te zetten, moet hem daarna namelijk nog steeds poetsen en heb natte voeten ;)

Als "arme student", jongens ik verwacht van jullie dat jullie exact weten wat jullie willen en ook hoe jullie dit moeten bereiken, maar kom met positieve feedback in plaats van gesubzever over de kosten en blablabla....
Jullie rijden ook in een auto waarvan je nooit weet wat je nu weer tegen gaat komen, nieuwe lettertjes op de motorkap of nieuwe koplampen met Xenon-verlichting, het kost allemaal geld... en dat betalen jullie met alle liefde!
Dus bel ff Eenzet op (het bedrijf waar de poetsdag gehouden wordt) ( +31 (0)33 434 10 50 ) of mail ze ( verkoop@eenzet.nl ) en vraag waar men op kan rekenen.
Log daarna in op het forum en plaats een bericht waar iedereen iets aan heeft! (vandaag hoef je niet te bellen... Ze zijn vandaag gesloten) Bijvoorbeeld (heren ik heb het betreffende bedrijf gebeld/gemaild en ze de volgende vraag voorgelegd: wat kost dat, zo'n poetsdag?? Antwoord: mijnheer dat ligt helemaal aan de staat van uw auto maar men zal gemiddeld op het volgende bedrag komen .....euro)

Alvast bedankt en voor de organisatie, ga zo door, ook al kom ik niet ik vind het een geweldig initiatief en zal als mijn Ama iets beter er bij staat zeker meedoen.

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
07-04-2012 13:14 #112459 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic Poetsdag 21.04.2012
@bovenstaande mensen.

Denk dat ik verkeerd ben begrepen.

Hierbij probeer ik het nog 1 keer mijn reactie te verduidelijken (in de positieve zin)
Ik vind het een hartstikke leuk initiatief niks dan lof en ik lever geen commentaar, ik geef feedback. mijn motto: een Ja-knikker is om olie op te pompen.

Maar met mijn beschikbare budget moet ik keuzes maken, zoals iedereen. Vandaar dat een richtprijs (voor een willekeurig pakketje) handige informatie was. Ik viel zelf niet over de prijs, ik wou graag weten wat ik ongeveer kwijt zou zijn.


Als gewoon 1 iemand een simpele melding had gemaakt van de prijsrange van de eenzet producten was alles opgelost, of iemand die simpel gemeld had dat diegeene het niet wist. ipv de reactie "niet veel/ duur". Vervolgens geef ik Ruud 100% gelijk dat ik zelf Eenzet had kunnen contacteren om te vragen in welke prijsrange ze zitten.

Zoals sommige weten, rij ik nu ook met een "LO" omdat ik daar ook keuzes in moet maken, dus ook of ik nu in de positie ben om te investeren in een gezellige/ leerzame poetsdemonstratie.

Bij deze dan mijn excuses als er gedacht wordt, dat ik alleen maar val over kosten en geen positeve bijdrage wil leveren aan het verenigingsleven, maar nogmaals ik zit in de positie dat ik keuzes moet maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.