Verdamper GMS 90E

Lees meer
13-08-2013 20:24 #130859 door Laurens Camfferman
Verdamper GMS 90E is gemaakt door Laurens Camfferman
Hallo allemaal,

In m'n 'nieuwe' 145 zit een LPG installatie met GMS 90E verdamper en 70 liter Livello tank. Tevens zit er een Schramifa tankzendertje op de tank en een Livello switch met tankvulling-LEDjes in het dashboard. Helaas werkt dit systeem niet en kan ik dus alleen op de tank zelf de vulling aflezen (of de dagteller bijhouden natuurlijk ;) ). Nou ben ik de bedrading eens nagelopen en volgens mij moet het zendertje direct naar de LED-switch lopen toch? Bij mij loopt het draad helemaal naar de verdamper... Heeft een verdamper nog informatie nodig over mate van tankvulling?

Heeft iemand voor mij een aansluitschema voor een LPG-installatie (of specifieker voor de GMS 90E verdamper)?

Laurens


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-08-2013 20:45 #130860 door Rob Vijgenboom
Beantwoord door Rob Vijgenboom in topic Verdamper GMS 90E
De verdamper heeft geen info over de tankvulling ... maar dat had je zelf al geraden ;)

Draad zender loopt naar LED switch : www.schramifa.com/index.php?id=nl&pid=2 en www.schramifa.com/index.php?id=nl&pid=2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-08-2013 20:30 #130916 door Kevin de Leuw
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic Verdamper GMS 90E
de draad die je ziet lopen is van je afsluiters denk ik (1 op de verdamper en 1 op de tank en nog 1 in de leiding)

Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2013 12:48 #130944 door Laurens Camfferman
Beantwoord door Laurens Camfferman in topic Verdamper GMS 90E
Kevin, dat leek me inderdaad het meest logisch, maar toch is het echt de groene draad vanaf de zender die doorloopt naar de verdamper... Ik zal de boel anders nog eens goed blootleggen, want er zit overal isolatietape omheen gewikkeld.

Heeft iemand een standaard schema voor aansluiting van (het relais van) de verdamper, want waarschijnlijk werken al die verdampers (OMVL, GMS, Landi) met dezelfde schakelingen toch? Ik wil graag de boel nalopen en tankzender werkzaam maken, maar zeker ook zorgen dat ie blijft rijden :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2013 12:52 #130945 door Rob Vijgenboom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2013 20:02 #130961 door Laurens Camfferman
Beantwoord door Laurens Camfferman in topic Verdamper GMS 90E
Top! Dit weekend es kijken of ik het gefixt krijg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.