Temperatuur meter doet niets meer

  • Henk-Jan Schagen (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-09-2008 00:57 #50181 door Henk-Jan Schagen (GAST)
Temperatuur meter doet niets meer is gemaakt door Henk-Jan Schagen (GAST)
<p>Sinds vandaag doet mijn temperatuurmeter niets meer ...verder geen problemen, kachel werkt goed en de motor is ook niet heet ...weten jullie een oplossing ? (164 uit 1970)</p><p>groeten Henk-Jan Schagen</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • John den Turck (GAST)
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
10-09-2008 11:14 #89954 door John den Turck (GAST)
Beantwoord door John den Turck (GAST) in topic Temperatuur meter doet niets meer
<p>Als je benzinemeter het nog wel doet is de kams groot dat de sensor achter op de cylinderkop stuk is of dat gewwon het stekkertje is los gegaan.</p><p>Sensor zit helemaal achter de laatste cylinder, bovenop de cylinderkop.</p><p>Doet je benzine meter het ook niet kan het je spanningsregelaar zijn achterop je tellerunit.</p><p>succes</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-09-2008 21:11 #89953 door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic Temperatuur meter doet niets meer
<p>Precies wat John zegt. Laatst heb ik ook meegemaakt dat mijn metertje niet meer netjes tot het midden kwam. Na vervanging van de sensor werkt alles weer perfect! De kosten vallen mee.</p><p>Groeten! Marijn</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Henk-Jan Schagen (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-09-2008 14:36 #89952 door Henk-Jan Schagen (GAST)
Beantwoord door Henk-Jan Schagen (GAST) in topic Temperatuur meter doet niets meer
<p>Hee John...super tip! Het stekkertje zat inderdaad los en hij doet het weer ! bedankt ! en Marijn ook !</p><p>groeten! Henk-Jan</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.