ontluchting in kachelslang, waar te koop?

Lees meer
06-01-2019 17:33 - 06-01-2019 17:41 #181250 door Hans W.
Hallo allemaal, in een van onze Amazon''s zit al heel veel jaren een ontluchtings mogelijkheid in de kachelslang. Ik heb echt geen idee hoe ik daar aan gekomen ben :-( . Weet iemand waar ik die krijgen kan? het is erg makkelijk met ontluchten.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
08-01-2019 18:00 #181268 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic ontluchting in kachelslang, waar te koop?
Rondje over autosloperij lopen, volgens mij hadden Franse auto's vaak zoiets. Dacht mij een peugeot te herinneren.

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sjef van Giersbergen
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
09-01-2019 10:30 #181275 door Sjef van Giersbergen
Beantwoord door Sjef van Giersbergen in topic ontluchting in kachelslang, waar te koop?
Expansievaatje aan motorkap ophangen vind ik anders ook niet veel moeite. Renault, waaronder de R 16 had ook zo'n ontluchtingsnippel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2019 10:51 #181282 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic ontluchting in kachelslang, waar te koop?
Mijn Citroen C5 uit 2005 had ze. Ik ben er achtergekomen toen na een onderhoudsbeurt in de garage het ontluchting ventiel niet goed afsloot en het koelwater verdween. Er zat een (autoband) ventieldopje op dat te hard was aangedraaid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.