zelfdenkende ventialtor

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-07-2001 22:28 #57607 door
zelfdenkende ventialtor is gemaakt door
Als ik het goed heb kan je een censor het beste onderaan bij de radiator bevestigen. Als het water wat uit de radiator komt nog te warm is moet de fan aanslaan. Hoe warm het water is wat er aan de bovenkant ingaat is eigenlijk onbelangrijk. S winters zal de fan dan later aanslaan als zomers. Nu is de vraag waar kan je de censor het beste tussenzetten, welke en met welke temperatuur? Een paar vragen waar ik een antwoord op zoek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-08-2001 01:19 #58381 door
Beantwoord door in topic zelfdenkende ventialtor
Hallo Rene,Een kennis van mij heeft onder in de radiator een gat geboord en daar een moer opgesoldeerd. In die moer kun je dan weer de sensor die aan de koelvin uit de Citroen BX zit draaien. Ikzelf heb hem "gewoon"handgeschakeld gemaakt, simpelweg omdat ik dat gat boren en moer solderen nog even niet zag zitten. Dat is echt een klusje voor de winteravonden. ( Alles uitbouwen enz.)Succes. Dries.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-08-2001 01:19 #58380 door
Beantwoord door in topic zelfdenkende ventialtor
Hallo Rene,Een kennis van mij heeft onder in de radiator een gat geboord en daar een moer opgesoldeerd. In die moer kun je dan weer de sensor die aan de koelvin uit de Citroen BX zit draaien. Ikzelf heb hem "gewoon"handgeschakeld gemaakt, simpelweg omdat ik dat gat boren en moer solderen nog even niet zag zitten. Dat is echt een klusje voor de winteravonden. ( Alles uitbouwen enz.)Succes. Dries.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.