temperatuurmeter

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-05-2002 11:44 #56817 door
temperatuurmeter is gemaakt door
Beste mensen,De draad van de temperatuurmeter op mijn motorblok (aansluiting met de zender)is afgebroken. Het lukt mij niet om zowel de kern als de massaverbinding weer goed aan te sluiten. Ik heb onvoldoende ruimte om te solderen of zoiets. Klopt het dat ik dan zowel zender, als draad, als meter moet gaan vervangen ? Of weet iemand een andere truc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-05-2002 12:05 #60916 door
Beantwoord door in topic temperatuurmeter
JaapVolgens mij is het een met kwik gevuldedraad, dus solderen zal niet erg succesvol zijn. Ik ben bang dat je een nieuwe moet aanschaffen of een electronische erin zetten.We zullen het zaterdag ook eens in de groep gooien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-06-2002 09:19 #60915 door
Beantwoord door in topic temperatuurmeter
Jaap, er zijn ruilmeters te koop. Er zit geen kwik in het buisje maar een ander minder schadelijke vloeistof. Je kunt je meter ook zlef laten reviseren. Zoek een bij VDO revisie in de buurt. Er zijn er maar een paar in Nederland. Revisie van mijn meter was destijds een stuk goedkoper dan een nieuwe echter enige tijd later kwam Scandcar met een ruilsysteem en dit was nagenoeg net zo duur.Kan je geen adres vinden mail me (rcar@kabelfoon.nl) en ik zal in het dossier duiken.groeten Ruud

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-06-2002 17:35 #60914 door
Beantwoord door in topic temperatuurmeter
Jaap, de temp meters van Amazon en PV hebben een hollle leiding met vloeistof gevuld, deze moet je in zijn geheel vervangen, we hebben nieuwe en ruil beschikbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.