temp meter

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-12-2003 12:48 #55225 door
temp meter is gemaakt door
de temperatuur meter van mijn P121 1963 doet niets. Ik heb de auto net een week en nog geen manual. Weet iemand hoe zo'n meter werkt en te repareren is. (kan veel zelf maar dan moet ik wel de werking weten). De motor lekt ergens wat vloeistof dus een meter is wel belangrijk. Hij lijkt niet electrisch te zijn . er zit een staalomvlochten kabel met volgens mij een soort slangetje erin.Ook zit er geen controllelampje voor de knipperlichten aangesloten. Op het relais zit een derde pool die niet is gebruikt. er lijkt stroom op te staan maar ik heb nog niet gemeten en geprobeerd. Anders moet ik de kleuren weten van de links/rechts dradenFred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-12-2003 12:56 #66674 door
Beantwoord door in topic temp meter
Dag Fredje kunt zelf niets repareren aan zo'n meter. In de staalomvlochten kabel zit een capillair waar je niets aan kunt repareren zonder het goede gereedschap. Enige oplossing is of een ruilmeter kopen bij een bedrijf, of een gebruikte. Eventueel heb ik nog een gebruikte voor je liggen.Groeten Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-12-2003 15:23 #66673 door
Beantwoord door in topic temp meter
is een ethergevuld systeem. waarschijnlijk leeg (lek?) geheel vervangen, zijn nieuw niet te betalen dus ik zou die van Robert aanpakken. het vervangen zelf is wat gefrut, maar wel te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-12-2003 16:44 #66672 door
Beantwoord door in topic temp meter
<i>Ook zit er geen controllelampje voor de knipperlichten aangesloten. Op het relais zit een derde pool die niet is gebruikt. er lijkt stroom op te staan maar ik heb nog niet gemeten en geprobeerd</i><p>De derde pool is voor de aansluiting van het controle-lampje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-12-2003 20:29 #66671 door
Beantwoord door in topic temp meter
Een dergelijke meter laten repareren is ook een optie: www.info-instruments.nl Veelal wordt dan een nieuwe capillaire leiding aangebracht, geijkt en kan het ding weer jaren mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-12-2003 15:49 #66670 door
Beantwoord door in topic temp meter
heb ik wel interesse in 06-51277052. Heb al eerder gemailt maar is volgens mij niet aangekomen. Fred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.