elektrische imitatie temperatuurmeter Amazon??

  • Hendri Verveda (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-08-2006 10:32 #51931 door Hendri Verveda (GAST)
elektrische imitatie temperatuurmeter Amazon?? is gemaakt door Hendri Verveda (GAST)
Is er ooit iemand op het idee gekomen om een elektrische uitvoering van de Amazon temperatuurmeter te maken? Die van mij is ook stuk en ik zou er liever een elektrische inzetten. Is het mogelijk om de bestaande meter om te bouwen, door er bijvoorbeeld het binnenwerk van een standaard metertje in te zetten (heb ik nog liggen...).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2006 11:29 #82081 door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic elektrische imitatie temperatuurmeter Amazon??
Een elektrische meter uit een latere 140 kan ook worden ingebouwd en lijkt nagenoeg hetzelfde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Harold Schmeitz (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
19-08-2006 00:18 #82080 door Harold Schmeitz (GAST)
Beantwoord door Harold Schmeitz (GAST) in topic elektrische imitatie temperatuurmeter Amazon??
Ik heb het zelfde probleem, en dit zou een mooie oplossing zijn.
Als ik de meter in de onderdelen boeken opzoek, lijkt deze een heel andere vorm te hebben.
(ik neem aan dat het onderdeel nummer 1212520 betreft voor '73 en later)
Is het een kwestie van de wijzerplaat omzetten ?
En dan is er nog de temperatuurvoeler: is er verschil tussen B18 en B20 ?

Groeten, Harold

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-08-2006 00:04 #82079 door J.T. de Boer
Beantwoord door J.T. de Boer in topic elektrische imitatie temperatuurmeter Amazon??
<p>Hier je antwoord:</p><p>Von: Dieter Langen 7.7.2006 Biete f&uuml;r Amazon/PV 6/12 V <strong> elektrische Tempanzeige 100 &euro; </strong>, Optic wie original (kompl. Satz Geber, Instr. <strong>im Austausch gegen altes Instrument</strong>) andere Gebergewinde etc. kein Problem, Dieter Langen, Tel.:0228/366235, Fax: 0228-4466630, e-mail: volvoev@volvoclubs.de .</p><p>Groet, Tom</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Hendri Verveda (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-08-2006 11:16 #82078 door Hendri Verveda (GAST)
Beantwoord door Hendri Verveda (GAST) in topic elektrische imitatie temperatuurmeter Amazon??
@ Tom.
Waarschijnlijk bouwt hij dus defecte originele meters om. Ik ga dat maar eens zelf proberen denk ik. Ik heb nu een aparte meter aangesloten die zo te zien qua slag aardig past. Bij het eerste streepje ongeveer 80 graden, bij het tweede ongeveer 100 graden. ik ga deze uit elkaar halen en de origele wijzerplaat er op zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.