aanrijding deel 2

Lees meer
22-11-2006 17:48 #51692 door Marcel van Soest
aanrijding deel 2 is gemaakt door Marcel van Soest
<p>Beste mensen,</p><p>alweer een aantal weken geleden heb ik een stukje geschreven op dit forum over de aanrijding die wij gehad hebben. Inmiddels is de schade expert geweest en is de schade bepaald. Ondanks dat de auto WA verzekerd was en ook niet getaxeerd is het schadebedrag hoger uitgekomen dan dat wij hadden verwacht, voor een niet echt fraaie auto echter technisch prima in orde krijgen wij 3000 euro en behoudt van het wrak ( zo noemt men dit nou eenmaal).</p><p>Het is dus meegevallen en het goede nieuws is dan ook dat de auto gemaakt gaat worden, het is tegenwoordig met dit bedrag ook te doen een redelijk Amazone te kopen ( de prijzen zijn dalende ) echter ik kies toch liever voor onze eigen "witte "" een auto die wij toch al weer 10 jaar in ons bezit hebben.</p><p>Ik wil iedereen nog even bedanken voor de aardige tips en onderdelen die aangeboden zijn ( zelfs gratis), het is fijn om te zien dat er nog veel hulp is onder de liefhebbers van de klassieke Volvo's.</p><p> </p><p>Marcel van Soest </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-11-2006 09:30 #83106 door Jan Soetens (GAST)
Beantwoord door Jan Soetens (GAST) in topic aanrijding deel 2
<p>Leuk dat je even de moeite neemt om de afloop te melden. Gelukkig krijg je een aardig bedrag uitgekeert. Nu maar op zoek naar een 'vakman' die er weer een mooie auto van maakt.</p><p>Groetjes,</p><p>Jan</p><p> </p>


Groetjes,
Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marcel Smelter (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
26-11-2006 16:53 #83105 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic aanrijding deel 2
<p>Dat is dus goed afgelopen. Blijkbaar heb je ook aangegeven dat je de auto echt wilde laten herstellen. Mijn ervaring is dan dat de expert zich soepel opsteld en het gewoon leuk vind dat de auto weer zal worden opgeknapt. Een positieve stimulans vanuit het schadebedrijf wil ook helpen.</p><p> Met deze uitkering heb je dus automatisch een taxatie van v&oacute;&oacute;r de schade, nl. het schade bedrag en een geschatte waarde van het wrak.(sorry dat ik het zo zeg) van pakweg 500 euro. Dus bij elkaar 3500 euro. Toch niet verkeerd toch? </p><p>Je zou iom met de schadehersteller kunnen overleggen hoe je het bedrag wil gaan spenderen. Gebruikte delen gebruiken? Gelijk anders maar ook die ene roestplek in laten lassen? Doe anders zelf wat voorwerk met bv delen loshalen, scheelt in geld, het uurtarief van een schadebedrijf is zelfs hoger dan dat van een werkplaats.</p><p>gr marcel.</p>

Amazon Combi '66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.