Afdichten aansluiting carterverwarming

Lees meer
31-10-2007 22:52 #50811 door Ron Linssen (GAST)
Afdichten aansluiting carterverwarming is gemaakt door Ron Linssen (GAST)
<p>Hallo,</p><p>heeft iemand ervaring met het afdichten van de carterverwarming (types voor zweden). Bij mij lekt er koelvloeistof langs. Misschien is ie wel te verwijderen. In het Nederlandse klimaat een overbodige luxe. </p><p>Groeten Ron L.</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Toon Boelens (GAST)
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
01-11-2007 00:00 #87217 door Toon Boelens (GAST)
Beantwoord door Toon Boelens (GAST) in topic Afdichten aansluiting carterverwarming
<p>De dompelaar zit in een gat waar normaal een vriesplug inzit. Je kunt de bout losdraaien en de dompelaar verwijderen en een nieuwe vriesplug plaatsen. Hoe dit precies moet kun je vast met de zoekfunktie hier op het forum vinden. Ik dacht dat je hem erin moet plaatsen en daarna met een stuk pijp in het midden erop slaan zodat hij naar buiten uitzet en zichzelf vastzet en afdicht. Je kunt ook je dompelaar verwijderen en er een nieuwe rubber (dacht een o-ring maar weet ik niet zeker) inplaatsen en hem dan weer terugplaatsen. </p><p>Mvr gr, Toon</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Toon Boelens (GAST)
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
01-11-2007 00:02 #87216 door Toon Boelens (GAST)
Beantwoord door Toon Boelens (GAST) in topic Afdichten aansluiting carterverwarming
Overigens verwarmt hij het koelwater en niet het carter waar de olie inzit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-11-2007 08:34 #87215 door Ron Linssen (GAST)
Beantwoord door Ron Linssen (GAST) in topic Afdichten aansluiting carterverwarming
<p>Hoi,</p><p>bedankt voor de informatie. Ben weer wat wijzer en kan het probleem oplossen.</p><p>Groetjes.</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.