aanjager werkt niet meer, tevens indicatielampje accu niet (meer

  • freek bahlman (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
02-12-2008 18:31 #50036 door freek bahlman (GAST)
<p>Na vervanging van het dashboard van mijn volvo 142 uit 1971 enige weken geleden, doet nu ineens mijn aanjager van de kachel het niet meer. Alleen als ik wat harder rij op de snelweg, blaast hij wat lucht (ik neem aan wat indirecte rijwind). Ik heb de zekeringen nagekeken, die lijken allemaal goed. Iemand tips?</p><p>Groet, een jonge volvo 142 bezitter</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Michiel Helsloot (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-12-2008 21:41 #90561 door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic aanjager werkt niet meer, tevens indicatielampje accu niet (meer
<p>Hi! Freek,</p><p>Ik denk toch een zekering. Die zekeringetjes van de ama en de 140 zijn verradelijke dingen. Controleer ze door ze er &eacute;&eacute;n voor &eacute;&eacute;n uit te halen; ze hebben nog wel ns de neiging om op de contactvlakken door te branden in plaats van in het midden. Als je ze er dan uit haalt, valt het doorgebrande contactvlakje er makkelijk af en weet je waar de boosdoener zit.</p><p>Laatst nog &eacute;&eacute;n vervangen bij een bevriende 142. Op het oog niets mis mee was; er zat alleen een diepe groef in een van de contactvlakken waardoor hij niet meer goed contact bleek te maken. Gevolg was dat de verlichting "onverklaarbaar" haperde. Na vervanging geen centje pijn meer.</p><p> </p><p>suc7,</p><p>michiel</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.