Constant warme lucht

Lees meer
14-06-2010 00:09 #48964 door Wander Oele (GAST)
Constant warme lucht is gemaakt door Wander Oele (GAST)
Hallo,

Ik heb mijzelf onlangs een Volvo amazone combi aangeschaft. En heb hierbij een probleem, waar iemand van jullie mij misschien bij kan helpen.
Na een stukje rijden komt er een constante warme luchtstroom in de auto. De schakelaar van de temperatuur werkt gewoon, het is dus niet zo dat de kabel vast zit.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Gr Wander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-06-2010 00:28 #95695 door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic Constant warme lucht
<p>"De schakelaar van de temperatuur werkt gewoon, het is dus niet zo dat de kabel vast zit." </p><p>Neem aan dat je met schakelaar de bedieningsschuif bedoeld.</p><p>Denk eigenlijk dat ie eerder los zit en dus of bij de bedieningsschuif of bij de kachelkraan los geschoten is.</p><p>Moet je ff op je kop in de auto gaan liggen en onder het dashbord kijken.
</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-06-2010 14:21 #95694 door Wander Oele (GAST)
Beantwoord door Wander Oele (GAST) in topic Constant warme lucht
Ik bedoel inderdaad de bedieningsschuif. En de kabels zijn niet los, ook als ik de handels onder het dashboard handmatig beweeg blijft er warme lucht uitkomen. Het word wel warmer en wat minder warm, maar koud word het niet.

Gr Wander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-06-2010 16:25 #95693 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Constant warme lucht
<p>Heb je al gekeken aan de andere kant van de kabel: de bediening van de kachelkraan? Als de kraan niet helemaal dicht gaat, moet je de kabel daarop verstellen tot hij w&eacute;l helemaal sluit. </p><p>Als alles goed is en de kraan niet verder dicht kan is de kraan stuk en moet hij vervangen worden.</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-06-2010 17:15 #95692 door Wander Oele (GAST)
Beantwoord door Wander Oele (GAST) in topic Constant warme lucht
Bedankt voor de hulp!
De kraan was inderdaad stuk. Het probleem is nu verholpen.

Gr Wander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.