lekkende kachel

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-05-2001 21:11 #57700 door
lekkende kachel is gemaakt door
Ik heb zojuist mijn gereviseerde kachel in mijn amazon gebouwd. De gereviseerde motor heeft nu een paar avonden achter elkaar een paar minuten gelopen en nu zag ik vanmiddag dat er binnen in de auto koelvloeistof was gelekt. Gelukkig zit mijn bekleding er nog niet in....... Wie weet waar de kachel het snelst gaat lekken??? Of waar ik het eerste moet gaan zoeken??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-05-2001 21:46 #58141 door
Beantwoord door in topic lekkende kachel
Dries,Ik zou eerst alle klemmen controleren, maar ik ben bang dat dat niet het probleem is want dan zou de lekkage in de motoruimte zijn.Of het koperen blok met radiator is lek en dan krijg je lekkage in het midden en lekt het uit een van de kleppenAls de kachel naar rechts in het interieur lekt dan is de kachel controle klep lek (odlnr 673452) deze zit rechts onder het dashboard en steekt naar binnen.Volg de bedieningskabel van de rechtse schuif en je vindt hem vanzelf.Let op er zit een temp voeler aanvast die in de kachel steekt, deze is gevuld met vloeistof (ik meen stikstof, als het goed is heb je deze gedemonteerd om de kachel te kunnen verwijderen.SuccesEd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-05-2001 22:43 #58140 door
Beantwoord door in topic lekkende kachel
Lekkage is inderdaad aan de rechterzijde, dat is weer een extra kostenpostje erbij (onderdeel kost ruim 200,00 ex. btw) Ga morgen eerst wel eens goed kijken of hij daadwerkelijk op de kachelkraan/thermostaat lek is..... Bedankt voor je snelle reaktie!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.