aanjager / fan

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2002 08:52 #56771 door
aanjager / fan is gemaakt door
Sinds een week ben ik apetrotse bezitter van mijn eerste Amazone, een 122S uit 1967. Ons dorp is weer een helse machine rijker !De eerste reparatie als volslagen technische leek heb ik ook al uitgevoerd. De koolborstels van de aanjager/fan maakten geen contact meer waardoor het ding niet meer werkte.Nu de borstels dus schoongemaakt zijn doet hij het weer maar ben ik nog niet echt verrast door het effect ervan. Is dit normaal en zijn er misschien vervangingsaanjagers met een grotere capaciteit ? Of zal ik dit maar zien als de charmes van mijn Amazone.....?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2002 13:15 #61044 door
Beantwoord door in topic aanjager / fan
Beste Johan, Je hebt een auto gekocht van maar liefst 35 jaar oud,daar horen zulke ongemakke (charmes) bij.succes en veel plezier met je auto.vr.gr. Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2002 19:18 #61043 door
Beantwoord door in topic aanjager / fan
Het beperkte ontwasemingsvermogen van de Amazon is iets waar je mee moet leren leven. Een raampje open helpt inderdaad een stuk want als alles gesloten is, wordt er niet zoveel lucht door de aanjager aangevoerd dan als er wèl een raampje open staat. Een 12V ventilatorkacheltje op de hoedenplank (m.u.v. Combi) help ook een heleboel bij het zicht naar achteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2002 20:17 #61042 door
Beantwoord door in topic aanjager / fan
Scandcar, www.scandcar.nl verkoopt aanjagers met sterkere motoren, deze blazen harder,maar maken daardoor ook meer trillingen en herrie, je moet daarvoor de oude aanjager inleveren zie www.scandcar.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-06-2002 16:33 #61041 door
Beantwoord door in topic aanjager / fan
kom ook naar de regiodagen daar leer je veel vanveel plezier met je wagen, hebben wij ook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-06-2002 08:55 #61040 door
Beantwoord door in topic aanjager / fan
Was ik ook zeer zekers van plan !!!Wacht nog even met lidmaatschap tot 1 juli, de besparing op het lidmaatschapsgeld kan ik dan weer aan mijn mobiel besteden !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.