water binnen via kachel unit

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2002 19:51 #56332 door
Ik heb van mijn kachel in mijn amazon, i.v.m. inbouw overdrive het verdeelstuk boven het middenstuk in de auto even weg gehaald.Nu blijkt dat wanneer het regent er water naar binnen komt ren via deze klep de auto uieindelijk inloopt!Heeft iemand hier een oplossing voor?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2002 20:47 #62498 door
Beantwoord door in topic water binnen via kachel unit
tussen je aanjager en je stuurstang zit een waterafvoerslang van de luchtinlaat van je kachel, die zal wel verstopt zitten, en anders het kleine slangetje onderaan je kachel ( minder waarschijnlijk ).sucses gijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2002 22:58 #62497 door
Beantwoord door in topic water binnen via kachel unit
Kleine slangetje kan wel zeker een oorzaak zijn. Hij moet namelijk precies in een gaatje in de tunnel en gaat nogal makkelijk dubbel.Marinus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-11-2002 07:29 #62496 door
Beantwoord door in topic water binnen via kachel unit
Het kleine slangetje onderaan de kachelunit is er om condens en sporadisch water af te kunnen voeren. Als er op de beschreven manier water binnenkomt ligt dat inderdaad aan de afvoer onder het inlaatrooster. Want hier zit zelfs een soort drempel waardoor er eigenlijk nooit water hierlangs zou kunnen lopen. Je zal het roostertje dat op de carrosserie zit (tussen voorruit en motorkap) moeten verwijderen, en dan iemand met een dun armpje (of met de stofzuiger) het verzamelde vuil laten verwijderen. De kachelunit verwijderen kan ook, maar dat is een beetej mijl op zeven. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.