kachel stofzuigerslangen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-12-2003 14:27 #55249 door
kachel stofzuigerslangen is gemaakt door
Recentelijk mijn kachel gedemonteerd en gesoldeerd, aangezien deze stevig lekte en liters koelwater in de kabine geen pretje is. Weet iemand waarom de "stofzuigerslangen" die naar de voorruit leiden, bij de montage op de kachel open zijn vanonder? Hiermee raak je toch veel vermogen kwijt van de aanjager, die al niet ruim bemeten is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-12-2003 19:37 #66562 door
Beantwoord door in topic kachel stofzuigerslangen
Hoi Michieldat hoort inderdaad niet! Ik kan me indenken dat er iemand is geweest in het verleden die dat heeft gemaakt om wat meer warmte bij zijn/haar voeten te krijgen. Maar bevorderlijk voor het ontwasemen is het in ieder geval niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-12-2003 20:50 #66561 door
Beantwoord door in topic kachel stofzuigerslangen
aan de onderkant van de "stofzuigerslangen"zit een verloopstuk met aan de onderkant een aansluiting voor de verwarming van de voeten van de achter passagiers, dit is een kunststof "slurf"die (als hij niet ontbreekt) uitkomt net voor de gordel aansluiting in het midden, en loopt rondom de versnellingpook.en tussen het koppelstuk en de "slurf" hoort een rubberen verbindigsstuk te zitten.groet,gijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-12-2003 10:18 #66560 door
Beantwoord door in topic kachel stofzuigerslangen
Kijk aan, dat rubberen tussenstuk ontbreekt bij mij. Maar aangezien ik niet zo vaak passagiers heb, lijkt het me redelijk overbodig. Ik heb nu de uitlaat naar achter dichtgemaakt met een plastic plaatje, en zie aan ... meer lucht op de voorruit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.