kachelmotor PV 12V

Lees meer
18-01-2007 20:00 #51564 door Frank Streppel
kachelmotor PV 12V is gemaakt door Frank Streppel
<p>Mijn kachelmotor is er nagenoeg mee gestopt. Op de hoogste stand draait hij nog langzaam. De motoras bleek vrij zwaar te draaien in het lager. Schoongemaakt en gesmeerd en hij loopt weer goed. Vrees dat dit zo weer afgelopen is. Slijtage aan de bronzen bus (lager) waar de as door steekt? kan dit (of het hele deksel) vervangen worden? De motor in z&acute;n geheel is wel erg duur geworden. In de prijslijst van 1998 <strong>fl.85</strong> en nu op de site <strong>&euro;125,-</strong> excl BTW.</p><p>Iemand een idee of advies?</p><p>Frank Streppel, famstreppel@hotmail.com </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-01-2007 20:28 #83749 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic kachelmotor PV 12V
<p>waarschijnlijk kunnen ze bij een bedrijf dat dynamo's/startmotoren reviseert hem wel voor je reviseren. Ik zag dat Dries Bakkenes ook gereviseerde kachelmotors heeft misschien kun je hem eens bellen/mailen.</p><p> www.volvo-klassiekers.nl/ </p><p>succes!</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-01-2007 18:37 #83748 door 11631-dummy
Beantwoord door 11631-dummy in topic kachelmotor PV 12V
<p>Hoi Frank,</p><p>Het is een beetje vloeken in de kerk, maar in mijn pv zit een kachelmoter van een daihatsu cuore uit 88.</p><p>Kosten op de sloop, weinig en hij blaast de ruit goed schoon.</p><p>succes</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Niels Bijl (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-01-2007 22:30 #83747 door Niels Bijl (GAST)
Beantwoord door Niels Bijl (GAST) in topic kachelmotor PV 12V
<p>als ie gelijk is aan vroege type amazon heb ik er binnenkort 1 over!</p><p>groet, niels</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-08-2007 14:22 #83746 door Frank Streppel
Beantwoord door Frank Streppel in topic kachelmotor PV 12V
Niels Bijl, bedankt voor je reactie, ben nog heftig aan het zoeken geweest, maar nog geen goed resultaat. Wil je mij een mailt sturen of je er &eacute;&eacute;n over hebt en zo ja je e-mailadres, dan stuur ik je een paar foto's zodat je kunt zien of het type gelijk is en een prijs? Er zijn nml. 2 soorten. Alvast dank, groet, Frank, famstreppel@hotmail.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.