142 ventilator kachel vervangen

Lees meer
21-02-2007 13:30 #51467 door remco frijns (GAST)
142 ventilator kachel vervangen is gemaakt door remco frijns (GAST)
Mijn ventilator voor de kachel doet het niet meer. Ik heb een nieuwe gekocht, maar ik geloof dat het nogal een werk is om hem te vervangen. Weet iemand precies hoe te werk te gaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-02-2007 15:08 #84261 door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic 142 ventilator kachel vervangen
<p>Beste Remco,</p><p>Als je in het hele forum zoekt op: "uitbouw" en dan kijkt bij 03-04-2006, dan zie je dezelfde vraag met een reactie van Timo en eentje van mij. Ofwel de manier bij een gehele uitbouw en de manier waarop ik het gedaan heb.</p><p>Uiteraard staan er nog meer idee&euml;n en suggesties als je even zoekt op "kachelventilator", etc.</p><p>Succes! (tip: trek er wel een dagje voor uit, als je dit voor het eerst doet!)</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-02-2007 15:30 #84260 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic 142 ventilator kachel vervangen
Remco, ik hoop voor je dat je 142 van v&oacute;&oacute;r 1973 is, wat toen is het dashboard een stuk voller en ingewikkelder geworden om te demonteren!
succes, Rob

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Misha Hofkes (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-02-2007 21:04 #84259 door Misha Hofkes (GAST)
Beantwoord door Misha Hofkes (GAST) in topic 142 ventilator kachel vervangen
<p>Bij de vroege types 140 is het een uurtje werk, meer niet.</p><p>Tip : eerst de klemmetjes van de onderste zwarte bak eraf halen, de was-leidinkjes met de metalen plaat voorzichtig opzij buigen, de onderste zwarte box eraf en je bent zo klaar.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.