Nieuw en benieuwd wat het jongerenregister doet?

Lees meer
16-09-2014 08:43 #143507 door Rizo Emolas
Ha Allen,

Ik ben redelijk nieuw hier, heb net 'My first Volvo' gekocht en ben benieuwd wat het jongerenregister in houdt?

Op de site hier vind ik dat het tot 35 jaar is (waar ik ook onder val), maar de activiteit op dit gedeelte van het forum is beperkt (of vergis ik me?).

Mijn vader is lid van de vereniging, maar ik twijfel nog vanwege de beperkte activiteit rondom de 66. Is er verder iets bekend over aantallen in Nederland bij de vereniging?

Groet,

Rizo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-09-2014 08:52 #143508 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Nieuw en benieuwd wat het jongerenregister doet?
Hoi en welkom bij de club!

Het jongerenregister is op dit forum inderdaad niet duidelijk aanwezig.. dat komt omdat alle activiteit op facebook plaatsvindt (facebook --> VKV Jongerenregister). Ik heb puur om die reden een facebook account aangemaakt, en daar heb ik geen spijt van gehad ;)

Leuke auto heb je, in het jongerenregister ben je de eerste met een 66. Waarom die auto toch steeds tussen wal en schip lijkt te vallen weet ik ook niet..

Staat de Volvo Klassieker Beurs al in je agenda?

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-09-2014 12:14 #143516 door Rizo Emolas
Beantwoord door Rizo Emolas in topic Nieuw en benieuwd wat het jongerenregister doet?
Ah! Facebook, dat verklaart meer! :) Ik zal eens gaan kijken!

Dank, ik moet er nog ervaring mee gaan krijgen, maar het oogt als een leuk jaren 70 karretje. Ondanks dat staat er al wel een tijdje een mooie amazone op mijn lijstje, maar dat zal nog even moeten wachten.

Zo ben ik zelf ook nog op zoek naar een mooie betaalbare klusruimte rondom Amsterdam/Utrecht. Ik heb genoeg stalling, maar een plek om te sleutelen heb ik nog niet. Lijkt me leuk om zoiets te delen met mede leeftijdsgenoten.

De beurs staat wel in de agenda, maar ik hoop dat ik ook kan komen ...

Groet,

Rizo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-01-2015 22:41 #147124 door Arnoud Has
Beantwoord door Arnoud Has in topic Nieuw en benieuwd wat het jongerenregister doet?
Hoi Rizo,
Heb jij de sleutelruimte in de buurt van Amsterdam / Utrecht al gevonden? Ben hier zelf namelijk ook naar op zoek.

Groet,
Arnoud

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.