interieur
- Ad Bruijns (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2007 15:26 #50794
door Ad Bruijns (GAST)
interieur is gemaakt door Ad Bruijns (GAST)
<p>Hallo kan iemand mij vertellen wat het kost om de bekleding van mijn amazone te vernieuwen. Zou het graag in lichtbeige leer hebben.</p><p>vr.gr.</p><p>Francis Bruijns.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05-11-2007 18:10 #87299
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic interieur
<p>Bij het VOD staan redelijk wat spullen in de lijst (incl. prijzen), maar dat is op basis van hoezen (40 tot 70 tot 120 per deel zit/rug/l/r) en doe het zelf. Al dan niet met nieuwe vullingen (ca 100 per stoel). Of dit allemaal leverbaar is weet ik niet. Hangt ook weer een beetje van de gewenste kleur af.</p><p>Achterbank weet ik zo niet. En er komen natuurlijk ook nog deurpanelen en wellicht een mattenset bij. </p><p>Misschien is er iemand die het recent heeft laten doen en richtprijzen van stoffeerders weet.</p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
05-11-2007 23:43 #87298
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic interieur
<p>Vrienden van mijn schoonouders hebben voor hun combi een complete set gekocht en dat was niet misselijk, in ieder geval een bedrag boven de 1000 euro en dan heb ik het niet over de kwaliteit maar dit bleek een fabrieksfout te zijn geweest, maar toch een hoop geld. </p>
- Bernard Piek
- Platinum lid
-
Minder
Meer
06-11-2007 07:08 #87297
door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic interieur
Mij is als richtprijs opgegeven 500 euro per deel als je het volledig laat doen. (Dus 500 voor een volledige stoel) Het hele interieur zou je dan 2000 euro kosten. Dit was van een goed bekend staand adres, dus voor dit geld mag je wel kwaliteit verwachten.
06-11-2007 08:48 #87296
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic interieur
<p>Hallo Ad,</p><p> </p><p>Ik heb zojuist voor een klant een amazon helemaal in echt leder laten bekleden. de kleur kun je dan aan de hand van stalen zelf uitkiezen. Als je het wilt bekijken, dan kan dat nog tot en met a.s. vrijdag. de auto wordt namelijk zaterdag opgehaald. Leer is dan wel niet origineel, maar wel heeeeeel erg mooi, en zit ook fantastisch. </p><p>Het gaat hier om een donkerblauwe 2-deurs met nu een beige / leverkleurig lederen interieur. Bij deze auto is overigens alles wat in de kleur van de bekleding is ook in leer gemaakt, dus ook de deurpanelen en de achterste zijpanelen.</p><p>Succes., Dries Bakkenes</p>