bekleding PV544 bj. 1958

• Gerard van Hal (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2007 12:55 #50686 door Gerard van Hal (GAST)
bekleding PV544 bj. 1958 is gemaakt door Gerard van Hal (GAST)
Ik ben sinds kort in het bezit van een zwarte katterug uit 1958. Ik zou graag de stoelen en bank opnieuw laten bekleden. Liefst in een orginele kleur (auto is zwart). Wij kan mij adviseren over materiaal, kleur en autobekleder.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rudolf Kleyn
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-12-2007 00:47 #87754 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic bekleding PV544 bj. 1958
Er is veel nieuwe bekleding te koop (kant en klare hoezen voor stoelen en achterbank), evenals zijpanelen. Ook voor oudere kattenruggen (maar het assortiment zal dan beperkter zijn). Onder andere bij het VOD, waar ik een set voor mijn '63 er 544 heb gekocht. Andere leveranciers (Scandcar, Nordicar, Dries Bakkenes, zullen ook bekleding kunnen leveren. Op je typeplaatje (mogelijk nog niet in '58) kun je de code van de oorspronkelijke bekleding vinden. Per bekledingdeel moet je op ongeveer honderd euro (inclusief BTW) rekenen. Met wat handigheid kun je de bekleding zelf aanbrengen (de benodigde krammetjes zitten erbij).Of: (afhankelijk van je beurs) je brengt hoezen en meubilair naar een bekleder in de buurt die eventueel ook het binnenwerk kan opknappen.PS: zie net in prijslijst VOD dat assortiment kleiner is dan ik dacht. Weet wel dat er vaak ook nog bekleding kan worden besteld, zou toch informeren!

• Ed van der Zee
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-12-2007 09:48 #87753 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic bekleding PV544 bj. 1958
<p>Als je wat verder weg zoekt, kjk eens op gcp.se de site van het Zweedse bedrijf wat originele onderdelen verkoopt,ook veel interieurdelen</p><p> </p>

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD