Passen voorstoelen van een 144 ook in een Amazon?
- Pascal Kogelman (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-12-2007 21:50 #50671
door Pascal Kogelman (GAST)
Passen voorstoelen van een 144 ook in een Amazon? is gemaakt door Pascal Kogelman (GAST)
<p>Hallo,</p><p>Ik zit er over te denken mijn voorstoelen te vervangen voor betere (lees: meer veilige) exemplaren. Nu heb ik stoelen van een 144 op het oog. Mijn vraag is derhalve: Is het mogelijk beide voorstoelen van een 144 pasklaar te plaatsen in een '67 Amazon? Dit i.v.m. aanwezigheid van hoofdsteunen en lendesteunen en slaapbeslag op deze stoelen. Passen de stoelen uit de 144 qua breedte wel in een Amazon, zodat je ook nog de driepuntsgordels om kunt krijgen en kunt vastklikken in de middentunnel? Kun je de rugleuning van de 144 stoelen net zo ver omklappen als die van de Ama dit i.v.m. instappen van passagiers naar de achterbank in mijn tweedeursversie? </p><p>Groet, Pascal Kogelman</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-12-2007 23:14 #87870
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic Passen voorstoelen van een 144 ook in een Amazon?
Ahhh, da's even geleden dat ik dat aan de hand had: die Amazon heb ik in 1980 verkocht..... Ja, het past, maar waarom zou je? De Amazonstoel zit naar mijn mening perfect als je nieuwe singles en vulling plaatst, (voorbereiding voor) hoofdsteunen en lendensteun zijn aanwezig - in ieder geval beter dan 140 stoelen en ik heb beide auto's nieuw gereden.
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- J. Kemeling
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2007 14:38 #87869
door J. Kemeling
Beantwoord door J. Kemeling in topic Passen voorstoelen van een 144 ook in een Amazon?
<p>Dag Pascal,</p><p>Ook voor mij alweer even geleden. De stoelen passen qua omvang en zijn ook vrij eenvoudig in te bouwen.</p><p>De verstelknop van de slede van de bestuurderstoel komt tegen de handrem kan ik me herinneren maar die knop is eenvoudig te verbuigen.</p><p> </p><p>Groet, Joost.</p>
- Pascal Kogelman (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-12-2007 22:03 #87868
door Pascal Kogelman (GAST)
Beantwoord door Pascal Kogelman (GAST) in topic Passen voorstoelen van een 144 ook in een Amazon?
<p>Siang en Joost, bedankt voor jullie reacties! Ik heb besloten de originele stoelen te handhaven. Een ander frame heb ik inmiddels in huis. Mocht iemand nog rugleuningen met hoofdsteunen (kleur: zwart) over hebben, dan hou ik me aanbevolen.</p><p>Groet, Pascal.</p>