rubberen mattenset Volvo Amazon 121
- Berend Jan Ulderink
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
13-04-2026 13:19 #1480547
door Berend Jan Ulderink
rubberen mattenset Volvo Amazon 121 is gemaakt door Berend Jan Ulderink
goedemiddag,
Is er nog zicht op of er in de toekomst nog de rubberen mattenset voor de volvo amazon weer wordt geproduceerd? Deze is blijkbaar in het verleden opnieuw in de markt gezet. Wat is de reden dat deze niet meer wordt gemaakt? En wat is het alternatief voor deze rubberen mattenset? Momenteel een amazon aan het restaureren, het mooiste is dat er weer de orginele mattenset erin komt, alleen acht ik die kans niet zo groot meer..
Is er nog zicht op of er in de toekomst nog de rubberen mattenset voor de volvo amazon weer wordt geproduceerd? Deze is blijkbaar in het verleden opnieuw in de markt gezet. Wat is de reden dat deze niet meer wordt gemaakt? En wat is het alternatief voor deze rubberen mattenset? Momenteel een amazon aan het restaureren, het mooiste is dat er weer de orginele mattenset erin komt, alleen acht ik die kans niet zo groot meer..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Derk Idsardi
-
- Moderator
-
Minder
Meer
13-04-2026 15:10 #1480548
door Derk Idsardi
Amazon Combi 1965
Amazon 1962
Forummoderator
Beantwoord door Derk Idsardi in topic rubberen mattenset Volvo Amazon 121
Bedoel je de losse matten of of de uit twee delen bestaande vloerbekleding (grijs of zwart)?
Beide zijn hier en daar wel leverbaar.
Beide zijn hier en daar wel leverbaar.
Amazon Combi 1965
Amazon 1962
Forummoderator
- Berend Jan Ulderink
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
13-04-2026 15:33 #1480549
door Berend Jan Ulderink
Beantwoord door Berend Jan Ulderink in topic rubberen mattenset Volvo Amazon 121
Hallo Derk,
Het gaat om de rubberen variant ( artikel 670698) dit is het deel over de tunnel. daarnaast heb je ook nog delen voor onder de achterbank.
Die zat erbij mij wel in, maar kwam helaas in kleine stukjes uit de auto.
Het gaat om de rubberen variant ( artikel 670698) dit is het deel over de tunnel. daarnaast heb je ook nog delen voor onder de achterbank.
Die zat erbij mij wel in, maar kwam helaas in kleine stukjes uit de auto.