volgorde hemeltje plaatsen amazon
- Marcel van Genderen (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-10-2008 21:18 #50129
door Marcel van Genderen (GAST)
volgorde hemeltje plaatsen amazon is gemaakt door Marcel van Genderen (GAST)
<p>hallo, er is al het een en ander geschreven over het plaatsen van een nieuw hemeltje , maar wat ik nu graag wil weten is wat de volgorde is? eerst de tochtstrippen of eerst hwet hemeltje? en ik zou ook graag willen weten hoe deze strippen gemonteerd zitten, bij mijn auto waren ze bijden verdwenen dus ik heb geen enkel idee hoe ze horen? zitten ze bijvoorbeeld gelijmd of geniet? wat ik ook niet weet is wat er op de B-stijl hoort te zitten? en weet iemand waar ik deze ''bekleding'' kan kopen? het gaat om een twee deurs amazon.</p><p>vr gr Marcel</p><p> </p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-10-2008 06:59 #90114
Beantwoord door Marcel van Genderen (GAST) in topic volgorde hemeltje plaatsen amazon
<p>niemand die dit weet?</p><p>vr.gr.Marcel</p><p> </p>
16-10-2008 09:10 #90113
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic volgorde hemeltje plaatsen amazon
<p>Hallo marcel,</p><p> </p><p>je plaatst eerst het hemeltje ( van voren naar achteren) daarna het tochtband (ook wel interieurrubbers genoemd) De tochtbanden zijn als je de goede gekocht hebt voorzien van een kunststof hoeklijntje dat zorgt ervoor dat het tochtband geklemd zit tussen hemel en carrosserie of tussen raamstijl en afdeklijst.</p><p>Voor de plaatsen naast het dashboard en onder het zijraam (bij een 2-deurs) moet je gewoon een stukje kunststof profiel weghalen van de tochtband.</p><p>Bij een 4-deurs loopt het tochtband helemaal rond en heb je op de B-stijl een speciale rubberset die dan weer aan de buitenkant op de stijl geplakt zit.</p><p> </p><p>Bij een 2-deurs hoort op de B-stijl aan de bovenzijde een metalen afdekplaat in de kleur van de auto en daar loopt het interieurrubber dan weer in/ langs en aan de onderkant heb je de zijpanelen naast de achterbank die er ook weer voor zorgen dat het tochtbandverhaal allemaal goed vast blijft zitten. Aan de onderkant van de B-stijl bij de zijkantbekleding moet je ook het plastic van het tochtband afhalen en het band in een kartonnen strook nieten die in de carrosserie zit.</p><p>En je weet vast wel dat ik het wel heb liggen........</p><p>Succes en kom maar even langs.</p><p>Groet, Dries Bakkenes</p>
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-10-2008 17:43 #90112
Beantwoord door Marcel van Genderen (GAST) in topic volgorde hemeltje plaatsen amazon
<p>Hoi Dries,</p><p>Bedankt voor je zeer volledige beschrijving, ik kom binnen kort nog eens langs want ik heb nog meer nodig, heb jij die plaatjes op de B-stijl ook liggen?</p><p>groet Marcel</p><p> </p>
17-10-2008 09:04 #90111
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic volgorde hemeltje plaatsen amazon
<p>Ja hoor, geen probleem.</p><p>Ze liggen er in allerlei kleuren.</p><p> </p>