rolhoes in bagage ruimte ama combi

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-10-2008 23:38 #50109 door René Minnebo (GAST)
rolhoes in bagage ruimte ama combi is gemaakt door René Minnebo (GAST)
<p>Wie o wie heeft in zijn ama combi zo'n rolhoes om de laadruimte van je station af te kunnen dekken. Je komt ze tegenwoordig alleen maar tegen in de moderne auto maar ik wil dit ook in mijn combi.</p><p> </p><p>Ik weet niet de binnenmaat (breedte) van mijn combi, maar als er een volvo estate is waarvan deze rolhoes past dan zou ik dat graag willen weten. Een rolhoes van een ander merk auto mag natuurlijk ook als het maar past.</p><p> </p><p>Ik ben benieuwd, en alvast bedankt</p><p> </p><p>Gr Rene</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric van den Ende (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
22-10-2008 00:16 #90221 door Eric van den Ende (GAST)
Beantwoord door Eric van den Ende (GAST) in topic rolhoes in bagage ruimte ama combi
Neem eens contact op met Rene Ruiter. Hij heeft (met hulp van zijn familie ;-) zelf een goed werkende rolhoes gemaakt voor hun Ama combi. Ziet er strak uit.

• Hansw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-01-2009 18:54 #90220 door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic rolhoes in bagage ruimte ama combi
een afdekhoes van een mitsubishi space wagon ( '98 bijvoorbeeld) past ook, wel even werk, maar je kunt hem iets smaller maken, en met wat extra steuntjes past het. de overgebleven skai kun je aan de zijkant (onder derde zijruit) plakken

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-01-2009 21:35 #90219 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic rolhoes in bagage ruimte ama combi
<p>Ah kijk dat is mooi, moet het zo ie zo toch aanpassen want het reservewiel staat rechtop.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD