repareren bekleding stof /skai in het noorden van het land.

• Peter van Tholen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-11-2008 20:25 #50060 door Peter van Tholen (GAST)
repareren bekleding stof /skai in het noorden van het land. is gemaakt door Peter van Tholen (GAST)
<p>ik heb een zwarte amazone van het jaar 62, de bekleding is van het type rood skai zijkanten en rood stof middenbaan, door het veel gebruiken van de auto en dus ook het in stappen en uitstappen was het stoffen gedeelte versleten, moderne broeken eten blijkbaar het oude stof van de stoelen........</p><p>nu wil het dat ik bij een sociale werkvoorziening in appingedam werk waar we ook aan het bekleden doen, lachende medewerkers die mij dagelijks uit /toelachen om mijn auto vertelden mij dat de stoelen echt op een opfrisbeurt zaten te wachten, dus vandaag de zittingen mee genomen, nog meer lachen natuurlijk maar vanavond toen ik weer naar huis reed zat ik toch op super vernieuwde stoelen, dus alleen het stoffen gedeelte was vervangen voor een nieuwerwetse rode soort, haast niet te onderscheiden van het originele stof.</p><p>en voor een redelijke prijs................en ja ze hebben nog tijd en ruimte 0596-856844</p><p> </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rik Noorman (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-01-2009 17:59 #90435 door Rik Noorman (GAST)
Beantwoord door Rik Noorman (GAST) in topic repareren bekleding stof /skai in het noorden van het land.
Hallo Peter,

Ik wil mijn interieur graag laten opfrissen, wat rekenen ze voor het compleet vervangen van de bekleding?

• Peter van Tholen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2009 11:58 #90434 door Peter van Tholen (GAST)
Beantwoord door Peter van Tholen (GAST) in topic repareren bekleding stof /skai in het noorden van het land.
hoi rik, sorry voor de late reactie, bel ze gewoon even 0596856856,je kunt vragen naar de afd. stoffeer daar helpen ze je verder... peter

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD