Autotapijt, waar te kopen?
- Marcel van Genderen (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-12-2008 21:39 #50010
door Marcel van Genderen (GAST)
Autotapijt, waar te kopen? is gemaakt door Marcel van Genderen (GAST)
<p>Hallo allemaal,</p><p>ik ben druk bezig met de restauratie van mijn amazon, en ik ben nu bij het interieur aangekomen, ik heb op de vloer eerst bitumen antidreun matten geplaatst , en ik wil daarnaa inplaats van de rubbermatten tapijt gaan leggen, eventueel met een isolatie laag. en als laatste een mattenset. nu is mijn vraag waar kan ik autotapijt kopen van de rol? liefst in de omgeving Amersfoort. nou hebben we een kwantum maar daar hebben ze alleen ''huis'' tapijt dat lijkt mij niet echt geschikt, maar misschien hebben jullie andere ervaringen.</p><p>groeten Marcel</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric van den Ende (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
21-12-2008 23:02 #90671
door Eric van den Ende (GAST)
Beantwoord door Eric van den Ende (GAST) in topic Autotapijt, waar te kopen?
<p>Probeer het eend bij de Praxis of Gamma. Daar hebben ze (een soort) droogloopmat op de rol. Spul lijkt razend veel op de universele automatten van Halfords.</p>
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-12-2008 23:48 #90670
door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Autotapijt, waar te kopen?
De velours mattenset zoals te koop bij de bekende handelaren bedekt de hele bodem en is aan de onderzijde van rubber.. Ik heb hieronder een geluid dempende mat van blankers gelegd. dit is een soort paardeharen mat zoals er ook origineel onder de rubber mat lag, je moet wel zeker weten dat je auto goed waterdicht is .
- Bezoeker
-
23-12-2008 18:39 #90669
door
Beantwoord door in topic Autotapijt, waar te kopen?
<p>"<em>Probeer het eend bij de Praxis of Gamma. Daar hebben ze (een soort) droogloopmat op de rol.</em>" Dat hebben ze bij de Kwantum ook op de rol. Heb ik enkele weken geleden ook een paar meter gehaald. Maar het is geen aanrader, dat spul blijft pluizen!</p><p>Wat je ook kunt doen, is even bij de lokale tapijthandel naar binnen lopen. Fijne daarvan is dat je je mat na het op maat maken misschien kunt terugbrengen om de boel te laten omzoomen (heet dat zo bij een mat??). Kennis van me heeft dat gedaan voor zijn auto. Alle 'gaten' in de mat zijn rondom gestikt/gezoomd zodat ze niet meer gaan rafelen.</p>
- Michiel Helsloot (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-12-2008 19:36 #90668
door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic Autotapijt, waar te kopen?
<p>het "omzomen" van een tapijt of mat heet 'festoneren'. Meestal betaal je de festoneer-kosten per meter. Bij carpet-right betaalde ik vorig jaar iets van 7,50 per meter voor een kleed van 3x3m in onze woonkamer.</p>
- Bezoeker
-
25-12-2008 23:48 #90667
door
Beantwoord door in topic Autotapijt, waar te kopen?
'festoneren' dat was 'm ja