Handschoenenvakje gezocht

• Frank Timmerman (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
02-01-2009 13:15 #49982 door Frank Timmerman (GAST)
Handschoenenvakje gezocht is gemaakt door Frank Timmerman (GAST)
<p>Ik heb een Amazon uit '65 en ik mis wat opbergruimte. Er zit geen handschoenenkastje in, is dit standaard voor mijn bouwjaar?
Nu heb ik wel een lampje ontdekt onder het dashboard, waar het vakje zou moeten zitten, dus er heeft wel eens iets gezeten denk ik.
Weet iemand waar ik een dergelijk kastje kan kopen, en of ik deze zelf ik kan bouwen? (of is dit rocket-science?)</p><p>Bij voorbaat dank,

Frank</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
02-01-2009 13:52 #90819 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Handschoenenvakje gezocht
<p>H&eacute; Frank!</p><p>Dat "handschoenenkastje" is eigenlijk de enige lacher in een Amazon! (Dus bepaald geen rocket-science!)</p><p>Het bestaat simpelweg uit een soort plankje. Da's alles. Meestal ligt het kreng ook nog los omdat het aan &eacute;&eacute;n kant in een sleufje zit waar het uitschiet als je er iets zwaars inlegt. Aan de achterkant (dus tegen het brandbord) zit er een stalen plaatje aan vast met een roostertje waar eventueel een speaker achter kan.</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• Frank Timmerman (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
05-01-2009 12:46 #90818 door Frank Timmerman (GAST)
Beantwoord door Frank Timmerman (GAST) in topic Handschoenenvakje gezocht
<p>Hey Tom, bedankt voor de reply!
Als ik het goed begrijp, is een dergelijk plankje wel zelf te maken. Of zijn ze nog in omloop? Ik zal eens op marktplaats zoeken.
Bedankt voor de info!</p>

• Bart Coppens
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
25-05-2009 23:25 #90817 door Bart Coppens
Beantwoord door Bart Coppens in topic Handschoenenvakje gezocht
<p>Hoi Frank,</p><p>Ik heb er onlangs een gekocht. Kon wat onderdelen kopen, alles of niets en die zat er een bij. De speaker zit er nog op ;) Maar dat leren 'plankje' eronder is niet helemaal super meer volgens mij. Als je nog op zoek bent dan post ff je email adres. Zal dan dit weekend een foto maken en opsturen dan kun je zien of het wat voor je is!</p><p>Cheers</p>

• Frank Timmerman (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
08-07-2009 12:42 #90816 door Frank Timmerman (GAST)
Beantwoord door Frank Timmerman (GAST) in topic Handschoenenvakje gezocht
<p>Hallo Bart,</p><p>Sorry voor de late reactie!
Mocht je nog fotos hebben, zou je ze willen sturen naar fmtimmerman@hotmail.com ?</p><p>Bij voorbaat dank!</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD