stuurwiel

• René Lindhout (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2009 20:42 #49813 door René Lindhout (GAST)
stuurwiel is gemaakt door René Lindhout (GAST)
<p>hallo allemaal!!</p><p>ik ben nu bezig om het stuur gedeelte weer in elkaar te zetten maar nu heb ik het volgende probleem:</p><p>als ik het stuur wil monteren en vast wil draaien, dan loopt het stuur tegen het plasic stuurkolomkapje aan.</p><p>ik heb de stuurkolom als volgd in elkaar gezet: </p><p>eerst een veerring daar tegenaan de veer en weer een veerring, dan de ring die er voor zorgt dat de knipperlichthendel terug slaat na de bocht, dan het stuur met een ring en dan de moer.</p><p>het gaat om een 67er amazon met een stuur met de chrome rand en volvo erop</p><p>alvast bedankt!!</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Murre (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2009 01:53 #91516 door Mark Murre (GAST)
Beantwoord door Mark Murre (GAST) in topic stuurwiel
<p>Volgens mij kan je het plastic binnenwerk waar het stuurkolomkapje overheen zit en daarop vast gemonteerd zit verplaatsen naar de kant toe van je dashbord en heb je zo meer ruimte voor je stuur!</p><p>succes!</p>

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-03-2009 09:44 #91515 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic stuurwiel
Je moet de zwarte buis die om de stuurstang zit iets verzetten.Draai de 2 bouten aan de onderkant van het dashboard die zorgen dat de buis geklemd zit wat los daarna kun je de boel wat verstellen,zodat je meer ruimte krijgt en de afstand kapje dashboard naar wens is.Succes !

• René Lindhout (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2009 21:46 #91514 door René Lindhout (GAST)
Beantwoord door René Lindhout (GAST) in topic stuurwiel
Mark en Niek bedankt!! ik ga het weer proberen. je moet het net maar weer weten h&eacute;? bedankt.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD