FM Transmitter
- Rob Stel
- Junior lid
-
Minder
Meer
17-06-2009 00:28 #49649
door Rob Stel
FM Transmitter is gemaakt door Rob Stel
<p>Hallo,</p><p> </p><p>voor iedereen die op zijn oude FM radio MP3 wilt afspelen. Nu te koop bij ACTION een transmitter , die zend de aangesloten MP3 of USB stick met MP3 bestanden, via een in te stellen freqentie uit, zodat je dit kunt ontvangen op iedere FM radio. Het is aan te sluiten op de sigarettencontact of nog mooier, onder het dashboard, en dan te bedienen met een afstandsbediening. prijs 7 euri en 95 euri cent. ( ik heb geen aandelen in ACTION)</p><p> </p><p>Groet</p><p>Rob</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Edo Dijkgraaf (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2009 22:01 #92348
door Edo Dijkgraaf (GAST)
Beantwoord door Edo Dijkgraaf (GAST) in topic FM Transmitter
Beste allemaal,
Ik heb er een. Niet van Action, maar een deftige. Waar-de-loos!
Misschien leuk voor een rondje door het dorp, maar van Hoek van Holland naar Amsterdam is het niet te doen. Sterker, van Hoek van Holland naar Rotterdam moet ik al drie keer van frequentie wisselen.
Misschien dat zo'n modulator (die het antennesignaal onderbreekt) wel werkt.
Bezint eer ge begint!
Groet,
Edo
Ik heb er een. Niet van Action, maar een deftige. Waar-de-loos!
Misschien leuk voor een rondje door het dorp, maar van Hoek van Holland naar Amsterdam is het niet te doen. Sterker, van Hoek van Holland naar Rotterdam moet ik al drie keer van frequentie wisselen.
Misschien dat zo'n modulator (die het antennesignaal onderbreekt) wel werkt.
Bezint eer ge begint!
Groet,
Edo
- Jaap Gerkes
- Junior lid
-
Minder
Meer
18-06-2009 20:05 #92347
door Jaap Gerkes
Beantwoord door Jaap Gerkes in topic FM Transmitter
Ik deel de reactie van Edo. Goede transmitters doen het best aardig bij een nieuwe(re) radio maar in combinatie met de oude blaupunkt die ik heb viel het erg tegen. Ik heb zo'n FM modulator (via Conrad) ingebouwd. Weinig werk: je zet hem tussen radio en antenne en via een schakelaar "onderbreekt" de modulator het antenne-signaal en vervangt dat door het externe signaal via de Aux-input. Zo'n modulator kost zo'n 40 euro en het geluidssignaal is gewoon goed (al komen de beperkingen van een oude radio met oude mono-luidspreker op de hoedenplank wel heel duidelijk naar voren).
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-06-2009 21:25 #92346
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic FM Transmitter
<p>@Rob</p><p>bedankt voor de tip, ik had er één, maar die was kapot gegaan; heb vandaag dus gelijk een nieuwe gehaald bij de Action. werkt perfect! zelfs met afstandsbediening en ingebouwde equalizer! prijs was alleen 9,95 en geen 7,95, maarrr, nog steeds geen geld eigenlijk! zoals gezegd: werkt perfect, maar m'n radio is dan ook pas zón 10 jaar oud.</p><p>@Edo</p><p>misschien is die van jou wel wat te "deftig" ?!?
</p><p> </p><p>kortom een erg leuk accessoire voor weinig geld, zeker met de onlangs ingebouwde subwoofer voor wat meer bass. subwoofer is trouwens ook een aanrader: Pioneer TS-WX22A; gekocht op Marktplaats voor 60 euri. is zeer compact ca. 28x30x11cm (past bijvoorbeeld onder de vloer rechts achterin ("2e reservewielbak") van een 145, maar past zelfs onder je stoel) inclusief ingebouwde 150W versterker en afstandsbediening! ongelofelijk wat er uit zo'n klein apparaat komt!
))</p>

Groet, Hans