achterbank wil niet meer terug
- roob de heus (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
28-06-2009 22:36 #49633
door roob de heus (GAST)
achterbank wil niet meer terug is gemaakt door roob de heus (GAST)
Hallo allen,
Heb mijn achterbank verwijderd voor laswerkzaamheden aan de bodem. van mijn 69-er 2deurs ama.
Nu ben ik klaar en wil ik de bank terug plaatsen. Ik krijg alleen de zitting niet ver genoeg naar achter zodat hij achter de rand valt. Oja, Ik heb tevens achterin gordels gepaatst.
Alvast bedankt,
Robert
Heb mijn achterbank verwijderd voor laswerkzaamheden aan de bodem. van mijn 69-er 2deurs ama.
Nu ben ik klaar en wil ik de bank terug plaatsen. Ik krijg alleen de zitting niet ver genoeg naar achter zodat hij achter de rand valt. Oja, Ik heb tevens achterin gordels gepaatst.
Alvast bedankt,
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 00:21 #92434
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic achterbank wil niet meer terug
Ja, is even lastig: zet de rugleuning goed op z'n plek, in de hoedenplank, maar ook in de bevestiging bij de wielkasten, schuif dan de zitting eronder, en ga dan wrikken aan de onderrand van de zitting met de bandenlichter/wieldopverwijderaar uit de originele gereedschapsset. Dit maakt minder beschadiging aan de rand van de bekleding dan een grote schroevendraaier. Het vereist even geduld en doorzetting. De aanwezigheid van gordels maakt als je de bouten goed geplaatst hebt, niet uit.
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- Nico Sluis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2009 16:34 #92433
door Nico Sluis
Beantwoord door Nico Sluis in topic achterbank wil niet meer terug
<p>Om de zitting zonder gereeschap terug te plaatsen doe ik meestal hetvolgende: nadat je inderdaad eerst de rugleuning geplaatst hebt, de voorkant van de zitting achter de opstaande rand zetten en dan de achterzijde met beleid naar beneden duwen; eerst bijvoorbeeld de linker achterkant achter de rugleuning duwen en dan de andere kant. Dan klemt ie vanzelf.</p><p>Succes, Nico.</p>