Gordel achter in volvo amazon in combinatie met maxicosi

Lees meer
08-05-2024 20:43 #1045091 door Kevin de Graan
Ik ben een tijdje terug vader geworden. Nu wil ik af en toe met de amazon 4drs sedan en het gezin gaan rijden.

Op dit moment heb ik originele 3punts statische gordels achter zitten. Vergelijkbaar met een soort vliegtuig gordel. Daar past de maxicosi (het zitje, maar dan van het merk recaro) niet in omdat de gordels te kort zijn. Ook voorin zijn ze te kort.

Nu vroeg ik me af of  een van jullie dit al heeft kunnen oplossen met een 3punts rolgordel die wel lang genoeg is.

Er heeft 13 jaar terug wel een rolgordel in gezeten die op de hoedenplank bevestigd was, maar die heb ik toen weggegooid omdat er 1 niet meer door de apk kwam. Ik weet niet of die lang genoeg zou zijn geweest, maar daar kom ik ook niet meer achter.

hebben jullie tips of ideeën? 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-05-2024 22:25 #1045092 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Gordel achter in volvo amazon in combinatie met maxicosi
Een zogenaamde camper-gordel is langer dan een standaard driepunts-gordel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-05-2024 08:55 #1045097 door Kevin de Graan
Beantwoord door Kevin de Graan in topic Gordel achter in volvo amazon in combinatie met maxicosi
en vallen die ook op de hoedenplank te bevestigen? Dus boven montage? heb je deze zelf geplaatst en eventueel een foto?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.