deurpanelen

Lees meer
25-12-2023 15:32 #1043455 door Roy Oosterom
deurpanelen is gemaakt door Roy Oosterom
Heeft iemand een idee hoe ik op de juiste manier een deurpaneel van de PV444 moet demonteren en monteren. Hij moet er dus heel af en ook weer heel erop . Ik wil  de kunststofringen van de raamslingers en de deurhandel vervangen 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-12-2023 22:06 - 25-12-2023 22:10 #1043464 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic deurpanelen
Amazon's hebben Omegaveertjes, PV's hebben pinnetjes.
Met een brede schroevendraaier een beetje plaats scheppen tussen ring en slinger zodat het gaatje met het pinnetje zichtbaar wordt.
Met een lange zeer dunne nagel (of zeer dunne miniatuurschroevendraaier) het pinnetje eruit kloppen, dan komt de raamslinger of deuropener gewoon los. (pinnetje goed bewaren).
Verder een brede schroevendraaier achter de bekleding steken om de klemmetjes rondom te lossen rond het deurmaneel.

Als de binnenbekleding eraf is, is het een goed moment om het raammechanisme te smeren met smeervet en om de binnenkant van de deur preventief in te vetten met een antiroestvet. (dat is na her-montage van het paneel bijna niet meer mogelijk om behoorlijk te doen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-12-2023 23:47 #1043466 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic deurpanelen
Daar zijn tangen voor ik heb er ooit eentje bij de club gekocht waren rond de 10 euro.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-12-2023 09:07 #1043467 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic deurpanelen

Daar zijn tangen voor ik heb er ooit eentje bij de club gekocht waren rond de 10 euro.

succes

Johan Geers
Die speciale tangen zijn enkel bruikbaar voor de Amazon, niet voor de PV444 en PV544

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.