slaapstoelbeslag verkeerd of stoel verkeerd?
- Berry Mensen
- Senior lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 18:49 #94676
door Berry Mensen
Beantwoord door Berry Mensen in topic slaapstoelbeslag verkeerd of stoel verkeerd?
<p>Het lukt me niet. De foto staat op :
www.mijnbestand.nl/Bestand-JS3838CZ86YG.jpg
</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Dezittere
- Premium lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 20:06 #94675
door Eric Dezittere
Beantwoord door Eric Dezittere in topic slaapstoelbeslag verkeerd of stoel verkeerd?
Op de foto te zien, is duidelijk NIET van een amazon. Niet verder proberen, lijkt er niet op, en dat maakt het alleen lelijk en niet origineel.
- Berry Mensen
- Senior lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 20:55 #94674
door Berry Mensen
Beantwoord door Berry Mensen in topic slaapstoelbeslag verkeerd of stoel verkeerd?
<p>Hi,</p><p>Allemaal bedankt voor de reaktie's, maar...welke Volvo is het dan wel??</p>
23-02-2010 14:41 #94673
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic slaapstoelbeslag verkeerd of stoel verkeerd?
Ben maar zo vrij geweest om je foto even te downloaden, verkleinen en te uploaden naar het forum, dus bij deze:
Volgens mij is het uberhaupt geen Volvo slaapbeslag.
Maar ja, welke auto dan wel?
Volgens mij is het uberhaupt geen Volvo slaapbeslag.
Maar ja, welke auto dan wel?
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Berry Mensen
- Senior lid
-
Minder
Meer
24-02-2010 19:11 #94672
door Berry Mensen
<p>Bedankt voor de reaktie's.</p><p>Ik zoek verder en ga terug naar de bron!!</p><p> </p>
08-10-2010 17:37 #96738
door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic slaapstoelbeslag verkeerd of stoel verkeerd?