Bekleding deur P1800S verwijderen?
- Ben Eijs (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-05-2010 12:27 #49033
door Ben Eijs (GAST)
Bekleding deur P1800S verwijderen? is gemaakt door Ben Eijs (GAST)
<p>Wie weet et precies hoe je de bekleding van een deur van mijn P1800 kan verwijderen? i.v.m. reparatie plaatwerk.</p><p>Of wie is er genegen om mij daarbij te helpen? kan rijden dus kan naar u toekomen, ik woon in het midden van het land.</p><p>Het probleem schijnt te zitten in het verwijderen van de bovenrand, mij is verteld dat eerst het scheerraaampje verwijderd moet worden anders gaat de rand kapot.</p><p>Ben Eijs.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bezoeker
-
13-05-2010 22:49 #95460
door
Beantwoord door in topic Bekleding deur P1800S verwijderen?
Hoi Ben. de klus begint met het verwijderen van de raamslinger en de deuropener. De raamslinger heeft een borgveer, de deuropener een borgpen. De veer moet je er eigenlijk met een speciaal tangetje uit wippen. Let op dat je niks beschadigd. Gebruik je geduld, dan lukt het, maar ik kan je ook wel op weg helpen. Ik woon in Zeewolde, FlevoPolder. Groet, Jan<span style="font-style: italic;"></span>
- Ben Eijs (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-05-2010 10:55 #95459
door Ben Eijs (GAST)
Beantwoord door Ben Eijs (GAST) in topic Bekleding deur P1800S verwijderen?
<p>Jan Mulder, bedankt voor je reactie, ik ben nu even een weekje weg, ik denk dat ik daarna contakt met je zoek, het probleem is die lederen bovenrand, volgens mij is dat één geheel. mijn e-mail is
b.eijs@orange.nl
. gr. ben</p>