Volvo 144: iemand een asbak en onderdeel alarmlichtschakelaar li
- Gijs Wilbrink (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2010 08:49 #49016
door Gijs Wilbrink (GAST)
Volvo 144: iemand een asbak en onderdeel alarmlichtschakelaar li is gemaakt door Gijs Wilbrink (GAST)
<p>Hoi!
Voor mijn 144 ben ik op zoek naar een asbak! Heeft iemand er 1 liggen, of weet er ergens 1??
Daarnaast zit er momenteel een goede alarmlichtschakelaar in, maar het 'frontje' van de schakelaar zit er niet meer op. Er hangt nu een veertje uit.. Is dit frontje ergens te bestellen, of heeft iemand er wederom toevallig 1 liggen??
Alvast bedankt!
Groeten. Gijs.</p>
Voor mijn 144 ben ik op zoek naar een asbak! Heeft iemand er 1 liggen, of weet er ergens 1??
Daarnaast zit er momenteel een goede alarmlichtschakelaar in, maar het 'frontje' van de schakelaar zit er niet meer op. Er hangt nu een veertje uit.. Is dit frontje ergens te bestellen, of heeft iemand er wederom toevallig 1 liggen??
Alvast bedankt!
Groeten. Gijs.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20-05-2010 10:54 #95516
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Volvo 144: iemand een asbak en onderdeel alarmlichtschakelaar li
Welk jaar, Gijs? Oud of nieuw type dashboard? Ik moet ff kijken, maar ik denk dat ik ze wel heb voor het oude dashboard. Voor het nieuwere heb ik alleen schakelaars, geen asbak.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Gijs Wilbrink (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2010 11:07 #95515
Beantwoord door Gijs Wilbrink (GAST) in topic Volvo 144: iemand een asbak en onderdeel alarmlichtschakelaar li
Het is een 144 uit 1971. Oud type dashboard denk ik.. En heb je hele schakelaars? Die van mij doet het verder prima, alleen hij ziet er een beetje treurig uit zonder het frontje op de kop van de schakelaar. Zo'n frontje zou dus voldoende zijn.
- Gijs Wilbrink (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2010 18:53 #95514
Beantwoord door Gijs Wilbrink (GAST) in topic Volvo 144: iemand een asbak en onderdeel alarmlichtschakelaar li
Super in ieder geval dat je een asbak hebt liggen! Kan je daar een keer over bellen? Of een mailtje sturen?
20-05-2010 23:20 #95513
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Volvo 144: iemand een asbak en onderdeel alarmlichtschakelaar li
Dat kan, zeker. Maar ik kan volgende week pas kijken wat ik heb. rob.webredactie at volvokv.nl
Nou nog ff lid worden! Binnenkort met een mooie nieuwe website!
Nou nog ff lid worden! Binnenkort met een mooie nieuwe website!
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl