achterbank amazon 2 en 4 deurs

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-08-2010 16:50 #48817 door Niek de Boer
achterbank amazon 2 en 4 deurs is gemaakt door Niek de Boer
Ik ben wat rugdelen van achterbanken van amazon aan het uitzoeken.Zowel het zitdeel als de rugleuning zijn verschillend bij 2 en 4 deurs uitvoeringen,dat is mij bekend.Het verschil van het zitdeel is duidelijk te zien,maar wat is nu precies het verschil tussen de rugdelen? Ik zie het niet,maar het is mogelijk ,dat ik alleen maar 2 deurs rugleuningen heb,wat niet waarschijnlijk is ,want ik heb wel zitdelen van beide types.Ik zie wel kleine verschillen in de breedte van de bovenkant.Wie helpt me?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan van Vliet
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
30-08-2010 22:08 #96370 door Jan van Vliet
Beantwoord door Jan van Vliet in topic achterbank amazon 2 en 4 deurs
<p>Hallo Niek. Ik zou graag een antywoord op je vraag willen geven maar ik heb geen idee wat de verschillen zijn. ik neem aan dat je de" uitvoering" van het rug- en zitdeel bedoelt en niet de maat . Ik heb wel een vraag aan jou of de andere leden.</p><p>Ik zou graag willen weten of de achterbank van een tweedeurs dezelfde maat heeft als een vierdeurs. Dus met andere woorden, kan ik een tweedeurs achterbank zonder meer in een vierdeurs amazone over plaatsen.</p><p>m.vr.Volvo gr.</p><p>Jan</p>

• Jan van Vliet
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
30-08-2010 23:02 #96369 door Jan van Vliet
Beantwoord door Jan van Vliet in topic achterbank amazon 2 en 4 deurs
Sorry. Ik was wat te snel bij het stellen van mijn vraag want het antwoord heb ik al gevonden op het forum. Er is dus een duidelijk verschil in maat tussen een vierdeurs rugleuning en zitting t.o.v. een tweedeurs.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD