instrumenten paneel past niet in dashbord

Lees meer
17-04-2022 05:57 #198602 door Bart Prins
instrumenten paneel past niet in dashbord is gemaakt door Bart Prins
Hallo Allemaal,

Soms lijkt het wel of het oplossen van een probleem , 10 nieuwe creëert ;  Ik ben bezig een casco af te bouwen ( kenteken april 1966 Amazon Combi) en nu wilde ik het instrumenten paneel er in zetten ( uit een donor Amazon 1967) maar nu lijkt het alsof het gat dat in het dashboard zit te klein is. Ik zag in de onderdelen webshop dat er twee verschillende instrument panelen zijn, dus zijn er waarschijnlijk ook twee verschillende dashboarden : heeft dat met het bouwjaar van de auto te maken en zit er in mijn auto, om een of andere duistere reden een dashboard van een ouder type, wat balen zou zijn want alles is netjes en op kleur gespoten, graag jullie mening ,

Groeten Bart Prins

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-04-2022 09:48 #198605 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic instrumenten paneel past niet in dashbord
Het teller cluster wordt van binnenuit geplaatst.
De onderste RVS rand is bij de Amazon niet zichtbaar (klein gat), bij alle bouwjaren.
Bij de Katterug is dit anders (groot gat).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-04-2022 11:36 #198608 door Bart Prins
Beantwoord door Bart Prins in topic instrumenten paneel past niet in dashbord
Bedankt, met behulp van een youtube filmpje van "Bruce" en jouw aanwijzingen zit hij er netjes in ( met een heel stuk chroom , waar ik flink op gepoetst had, niet meer zichtbaar), was binnen 1 minuut gepiept.

Bedankt, Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.