Hoofdsteunen toevoegen achterbank Duett

Lees meer
06-09-2020 12:11 #189976 door Jeroen Brouwers
Hoofdsteunen toevoegen achterbank Duett is gemaakt door Jeroen Brouwers
Hi
Ik ben aan het leren hoe je stoelen demonteert, bekleding ed opnieuw maakt, en zo nu hoofdsteunen op de amazon voorstoelen (die ik in mn Duett heb zitten) gemaakt. Flink wat gepruts omdat ik de smalle hoofdsteunen mooier vond en dus de geleidings ringen moest verplaatsen maar het is gelukt.


Vraagje: heeft iemand ideeen hoe je bij de achterbank van een Duett ook zou kunnen toevoegen? Het frame van de rugleuning biedt op zich voldoende mogelijkheden om wat geleiders te monteren (lijkt me) maar ik vroeg me af om daar al iets voor is.

Mvg
Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-04-2022 11:04 #198572 door Jeroen Brouwers
Beantwoord door Jeroen Brouwers in topic Hoofdsteunen toevoegen achterbank Duett
Inmiddels een boel bijgeleerd en met succes twee verschuifbare hoofdsteunen voor de achterbank van de Duett. Mijn dames zijn er blij mee..

 
 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-09-2022 21:56 #200198 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Hoofdsteunen toevoegen achterbank Duett
Mag ik vragen van welk type auto deze mooie steunen komen? 
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-09-2022 23:01 #200200 door Jeroen Brouwers
Beantwoord door Jeroen Brouwers in topic Hoofdsteunen toevoegen achterbank Duett
Hi Thom
Zelf gemaakt, binnenwerk met schuim, strip triplex in het binnenwerk voor de bevestiging van de RVS beugels die ik gezaagd en gelast heb. En dan bekleed met de skai die ik nog had liggen van de stoelen.

Grt
Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.