Velours vloermatten

Lees meer
14-08-2019 12:10 #184697 door T. Steenstra (GAST)
Velours vloermatten is gemaakt door T. Steenstra (GAST)
Ik zoek velours automatten die passen bij de pvc vloermatten set die er nu al in zitten.
Gaat om deze grijze kleur, zie volgende link. shop.nordicar.com/nl-nl/volvo-parts/matt...ijs-rubber-cplt.html
De vorige eigenaar heeft hierop lossen bruine deurmatten gelegd dat niet bij elkaar past.

Ik kan nergens vinden welke matten hier origineel nog bij horen.
Kent iemand een adres waar ik passende velourse matten kan krijgen? Het hoeft niet origineel, maar wel graag een oplossing wat op elkaar afgestemd is. De mat hoeft ook niet 100% dekkend te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-08-2019 19:27 #184702 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Velours vloermatten
Over welk type volvo gaat het hier?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-08-2019 19:44 #184704 door S.P.H Simon
Beantwoord door S.P.H Simon in topic Velours vloermatten
Kattenrug Duett, volgens Nordicar plaatje

Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-08-2019 21:41 - 14-08-2019 21:45 #184705 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic Velours vloermatten
De Duett (en 544) heeft nooit originele veloursmatten gehad. Alleen de rubber matten zoals op het plaatje. De Duett was immers vooral een praktische auto afgeleid van een bedrijfswagen.
Andere matten, zoals kokosmatten, waren aftermarket accessoires, of op maat gemaakt. In Zweden werden er wel vaak rubber ‘sneeuw’ matten ingelegd met opstaande randen om smeltwater op te vangen.
Als je behoefte hebt aan iets luxers kun je misschien zelf wat maken of naar een autobekleder gaan die ongetwijfeld iets moois op maat kan produceren, maar dat heeft wel een prijs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2019 12:13 #184717 door T. Steenstra (GAST)
Beantwoord door T. Steenstra (GAST) in topic Velours vloermatten
Ik dacht zelf ook al dat deze velours automatten niet origineel verkrijgbaar waren.
Er liggen nu ook kokosmatten in, maar dat doet qua kleur behoorlijk afbreuk op de rest.
Ik heb zojuist nog een partij gevonden die op maat deze matten kan maken. In de kleur grafiet grijs.
www.justcarpets.nl/automatten/Volvo/pv544/luxevelours/ Hoop dat dit goed bij elkaar past.
Qua prijs vind ik het wel meevallen.

Bedankt voor het meedenken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.