Sierlijst dashboard Amazon demonteren

Lees meer
05-07-2019 07:25 #184048 door Timo Blom
Sierlijst dashboard Amazon demonteren is gemaakt door Timo Blom
Ik wil graag mijn dashboard opknappen en zou graag de sierlijst van het dashboard halen (Amazon '70). hoe zit deze precies vast? Het lijkt erop dat hij niet alleen geklemd zit. Ik wil er niet als een malle aan gaan trekken :). Hoor het graag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2019 12:43 #184050 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Sierlijst dashboard Amazon demonteren
Zie foto, de meest rechter is het origineel. Is dus een boutje met een platte kop met rechte kanten eraan die in de achterkant van je strip past. De vlakke kanten zorgen ervoor dat hij opgesloten zit en niet meedraait. Ik miste er een paar dus zelf gemaakt van messing boutjes en een ringetje. Beetje zolderen en vijlen en voila. Ze zullen ook wel te koop zijn in de webshop maar ik vond het leuk om het zelf te maken.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2019 17:40 #184053 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic Sierlijst dashboard Amazon demonteren
Bij mijn 66’er zitten ze vast met deze clips.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2019 17:42 #184054 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic Sierlijst dashboard Amazon demonteren
Dus met een beetje pielen moeten hij wel loskomen, maar misschien dat hij bij jou anders gemonteerd is. Er zijn ook mensen die ze vastlijmen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2019 22:53 #184055 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Sierlijst dashboard Amazon demonteren

Frans Pars schreef : Dus met een beetje pielen moeten hij wel loskomen, maar misschien dat hij bij jou anders gemonteerd is. Er zijn ook mensen die ze vastlijmen.


Zal dat gaan met lijm er zit ook een deel bekleding tussen het staal en de strip toch. Althans was bij mij het geval. Maar die was opnieuw bekleed destijds met skai.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-07-2019 11:13 #184061 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic Sierlijst dashboard Amazon demonteren
Zal heel goed kunnen René. Ik had mijn eens verdiept in het onderwerp vastzetten van sierstrips weliswaar voor aan de buitenkant.

Het viel mijn toen op dat er nogal wat verschillende creatieve oplossing werden gebruikt vandaar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-07-2019 10:18 #184072 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Sierlijst dashboard Amazon demonteren
Origineel zitten er 4 klemmetjes -zoals genoemd in de de reactie van Frans Pars - en twee speciale boutjes met moertjes beschreven door Rene Minnebo. De speciale boutjes horen links en rechts naast de tellerklok te zitten.

De klemmetjes kun te terugduwen ,maar de moertjes zullen aan de achterkant van het dashboard moeten worden losgedraaid.

Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-07-2019 21:53 #184089 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Sierlijst dashboard Amazon demonteren

Niek de Boer schreef : Origineel zitten er 4 klemmetjes -zoals genoemd in de de reactie van Frans Pars - en twee speciale boutjes met moertjes beschreven door Rene Minnebo. De speciale boutjes horen links en rechts naast de tellerklok te zitten.

De klemmetjes kun te terugduwen ,maar de moertjes zullen aan de achterkant van het dashboard moeten worden losgedraaid.

Succes


Kijk weer wat geleerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2019 08:03 #184092 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic Sierlijst dashboard Amazon demonteren
Precies!!! Zo leren we iedere keer bij!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.