Stuurwieltrekker
- Marijn Janssen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2019 18:38 #183458
door Marijn Janssen
Stuurwieltrekker is gemaakt door Marijn Janssen
Hallo Clubgenoten,
Als trouw Amazon rijder kan ik me niet voorstellen dat ik de enige zou zijn in de regio Eindhoven. Ik zit met een onwillige richtingaanwijzer op mijn P130/220 Amazon uit 1969. Bij knipperen naar recht blijft de richtingaanwijzer niet hangen. Nu zal ik het stuur moeten demonteren om te zien wat er loos is. Ik begreep dat daarvoor een stuurwieltrekker nodig is.
Is er iemand in de regio Eindhoven die dit stukje gereedschap heeft liggen, opdat ik die even kan lenen.
Groetjes,
Marijn Janssen
Als trouw Amazon rijder kan ik me niet voorstellen dat ik de enige zou zijn in de regio Eindhoven. Ik zit met een onwillige richtingaanwijzer op mijn P130/220 Amazon uit 1969. Bij knipperen naar recht blijft de richtingaanwijzer niet hangen. Nu zal ik het stuur moeten demonteren om te zien wat er loos is. Ik begreep dat daarvoor een stuurwieltrekker nodig is.
Is er iemand in de regio Eindhoven die dit stukje gereedschap heeft liggen, opdat ik die even kan lenen.
Groetjes,
Marijn Janssen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Paul Franse
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-05-2019 22:17 #183461
door Paul Franse
Life is what you make it!
Beantwoord door Paul Franse in topic Stuurwieltrekker
Heb er eentje voor je klaar liggen in Helmond.....
Life is what you make it!
- Marijn Janssen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2019 20:51 #183473
door Marijn Janssen
Beantwoord door Marijn Janssen in topic Stuurwieltrekker
Hoi Paul,
Dat zou super zijn. Mail even je adres en een tijdstip dat het uitkomt om deze op te halen en dan kom ik even langs.
marijn.janssen72@gmail.com
Groetjes,
Marijn
Dat zou super zijn. Mail even je adres en een tijdstip dat het uitkomt om deze op te halen en dan kom ik even langs.
marijn.janssen72@gmail.com
Groetjes,
Marijn