Reproductie kunststof raamhendel tochtraampje P1800S

Lees meer
07-11-2018 20:23 #180181 door Peter Rumen
N.a.v. mijn bijdrage aan het artikel “Herproductie onderdelen” in het VKV magazine nr. 65 van februari 2018 wil ik graag inventariseren hoeveel vraag er is naar gereproduceerde raamhendels voor de P1800S modellen, welke zijn geleverd voor de Amerikaanse en Canadese markt. Zie foto’s.

Op de laatst gehouden Volvo Klassiek Beurs heeft de firma Second2New B.V. uit Almere een presentatie gehouden over de composiet bladveer welke zij hebben gereproduceerd voor de Volvo 960 en V90. Na deze presentatie ben ik met deze mensen in gesprek gegaan v.w.b. mijn reproductie van de P1800S raamhendels. Zij kunnen deze reproduceren in zowel kunststof als metaal. Mijn idee is om via een oproep in het VK Magazine aan P1800S rijders te vragen hoeveel vraag er is naar deze hendels. Hoe meer aantallen hoe goedkoper ze natuurlijk geproduceerd kunnen worden. Wellicht kunnen we ook een kleine oplage laten maken voor de Volvo Klassieker Onderdelenshop mocht daar interesse voor zijn. Misschien zijn onze Belgische leden ook geïnteresseerd.

Het komt er dus op neer:
- Hoeveel raamhendels, zowel links als rechts
- Origineel zijn ze van zwart kunststof
- Wil je ze in kunststof of van metaal (duurzamer)
- Welke kleur, zwart of b.v. RVS (indien mogelijk)

Je antwoorden kun je richten aan onderstaand mailadres;
peter-rumen@home.nl


Mijn Volvo rolt, die van jou ook?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.