Hoofdsteunen achterbank 145

Lees meer
11-09-2017 19:44 #171727 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Hoofdsteunen achterbank 145
Hallo Hans,
wat heb je dan voren? Brede of smalle? Heb je de losse Amazon buisjes of de vast gelaste versie (met de andere moeren)?
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-09-2017 20:02 #171728 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Hoofdsteunen achterbank 145

Hans schreef : Rudi & René, bedankt voor de tips! Met de juiste spullen en wat creativiteit is een hoop mogelijk zie ik.

Nu op zoek naar een setje hoofdsteunen inclusief buisjes...
Het mooiste is origineel net als op m'n voorstoelen, maar die uit een Golf II misstaan ook niet. Zie ik het goed dat je die ook op je voirstoelen had zitten, René?
Wie heeft er nog wat liggen, bij voorkeur in t zwart?


Ja op mijn voorstoelen zijn ook golf 2 hoofdsteunen. Ik had voorstoelen zonder buisjes en heb dat met 15 mm cv pijp opgelost. Die zijn inwendig 12 mm en dat kwam perfect overeen met de stangen van de hoofdsteunen. Enig nadeel was wel dat ze niet in hoogte meer te verstellen waren. Maar voor ons maakte dat niet uit ze zaten perfect op hoogte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-09-2017 11:54 #171763 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Hoofdsteunen achterbank 145
Op de voorstoelen heb ik deze, afstand tussen de buisjes is 20cm, totale breedte is ca. 30cm:
Ik zag echter ook dat er bovenin de achterbank van een 145 ook nog een verbindingsplaat zit tussen beide ontgrendelingshandles, deze moet natuurlijk wel verschuifbaar blijven anders krijg ik de achterbank nooit meer plat...

Groet, Hans
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-09-2017 22:19 #171789 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Hoofdsteunen achterbank 145
Hallo Hans,
dat is het nieuwere type met vast gelaste buisjes en de moeren zonder ribbels, en de smalle hoofdsteunen. Zover ik weet heb ik die nog (bevestigingsdelen en hoofdsteunen in zwart), maar kan helaas niet zo snel ernaar kijken, dus daarvoor is bij mij geduld gevraagd.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.