Amazon stoelen verder naar achter, maar hoe?

• Joop van Putten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-07-2016 16:17 #162227 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic Amazon stoelen verder naar achter, maar hoe?
1.76 m heeft voordelen :)

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ruud Reniers
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
11-08-2016 22:01 #162445 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Re:Amazon stoelen verder naar achter, maar hoe?
... en nadelen. Ik heb in mijn 4 deurs stoelen uit een '69er deze heb ik dik 30 jaar geleden ingesteld op mijn lengte (langer dan de vorige posters). Ik heb hierbij hooguit een extra gat geboord aan de achterzijde voorzover ik kan herinneren. Aan de voorzijde zit een extra gat.

Verstuurd vanaf mijn Paris met Tapatalk

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

• Rene Brandt
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-08-2016 22:44 #162450 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic Re:Amazon stoelen verder naar achter, maar hoe?
Ik schat in dat vanaf zeg 1.90 mtr de stoel wel mag worden aangepast (amazon).
Wat ik doe is de rails losnemen van het onderstel of stoelframe , de rails aan de voorzijde verplaatsen op de juiste maat en doorboren van het onderstel , hier gaat 1 bout doorheen , aan de achterzijde moet het onderstel worden verlengd , dat kan met een stuk pijp of strip , (vastlassen of bouten) , de rails zit ook hier met 1 bout vast.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD