Welke bouten voor (achter)gordels Amazon?
- Saskia De Vos
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-05-2015 23:53 #151802
door Saskia De Vos
...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?
Welke bouten voor (achter)gordels Amazon? is gemaakt door Saskia De Vos
Ik wil universele driepunts rolgordels monteren op de achterbank van mijn '67er Amazon. Welke bouten passen in de (Engelse, naar ik het begrepen) schroefdraad op de bevestigingspunten die al door Volvo zijn voorzien? Zijn deze evt te koop in de webshop? Ik wil de schroefdraad natuurlijk niet verknallen door er een bout met de verkeerde draad in te draaien..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30-05-2015 12:44 #151810
door Gerben Polder
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
Beantwoord door Gerben Polder in topic Welke bouten voor (achter)gordels Amazon?
Volgens de onderdeelboeken boven de 943394 (UNF 7/16" 25 mm) en onder 943393 (UNF 7/16" 19 mm) en ja, de webshop heeft ze zo te zien.
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
- Saskia De Vos
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-05-2015 15:38 #151817
door Saskia De Vos
Beantwoord door Saskia De Vos in topic Welke bouten voor (achter)gordels Amazon?
Bedankt! Ik had ondertussen ook eens gekeken op de webshop, maar gezien dat er dus verschillende lengtes bestonden. Als ik het goed begrijp moet er dus (per gordel) één lange bovenin de C-stijl en twee korte op de twee overige punten (zijkant en halverwege de rugleuning).
Ik ga maar eens de gordeltjes bestellen. Vond een universele set waarbij de stand van het oprolmechanisme kan worden aangepast aan de plaatsing. Ik wil het oprolmechanisme bovenin de C-stijl hebben.
Ik ga maar eens de gordeltjes bestellen. Vond een universele set waarbij de stand van het oprolmechanisme kan worden aangepast aan de plaatsing. Ik wil het oprolmechanisme bovenin de C-stijl hebben.