Pookknop, voor welke Volvo is deze?

• Gerben Polder
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-05-2015 21:39 #151834 door Gerben Polder
Beantwoord door Gerben Polder in topic Pookknop, voor welke Volvo is deze?
Je vergeet het meest zielige ding nog Perro (naar mijn bescheiden mening dan), een kort, zwart spriet antennetje met een stukje dubbelzijdig tape. Kon je doen alsof jij ook zo'n verrijdbare telefoon in je auto had staan :lol:

Ik heb me altijd afgevraagd wie zo'n ding aan zou schaffen. (hoop dat ik nu niet tegen iemands (jeugd) schenen aanschop :roll:

Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Perro
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
31-05-2015 22:56 #151865 door Perro
Beantwoord door Perro in topic Pookknop, voor welke Volvo is deze?
Ja mooie tijd ......
oh ja vaasje met zuignapje op dashboard geplakt en hondje op de hoedenplank met daarnaast een gebreid hoedje waar de wc rol in zat :lol:
Autotelefoon is denk ik net weer 10 jaar later. Dat begon heel voorzichtig halverwege de jaren 80. Daar is trouwens niets in veranderd. BMW begon enkele jaren geleden met de haaienvin op het dak waar de antenne inzat voor de navigatie. After-market sprong daar direct op in. Je zag zo'n vin kort daarna op Seat's en Slopels terwijl ze gewoon een los navigatie apparaatje op de voorruit geplakt hadden :(
Saskia: je kunt de pook knop ook oppoetsen en monteren. Je zult zien dat je rijstijl direct anders wordt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD