wie kan me zeggen wat dit is/achter dashbord

• Hans van Duijn
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
07-05-2014 19:34 #140329 door Hans van Duijn
wie kan me zeggen wat dit is/achter dashbord is gemaakt door Hans van Duijn
Ik ben bezig geweest met mijn dashbord. Ben aantal zaken tegen gekomen die ik niet kan thuisbrengen. Wie weet wat het is of doet? zal foto's meesturen. Foto 1 zit achter het gat naast het stuur (foto 2) Zit een lange zwarte kabel aan waarvan je een stukje ziet.

Het gaat om een amazon combi. Wie weet hoe dashbord is opgebouwd?
Hgr. Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pieter van der Kloet (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2014 21:27 #140333 door Pieter van der Kloet (GAST)
Beantwoord door Pieter van der Kloet (GAST) in topic wie kan me zeggen wat dit is/achter dashbord
Dat transparante ding op de laatste foto lijkt mij de richtingaanwijzer-automaat 12 Volt, 2 pens, Volvo-onderdeelnummer 667407. Voor de opbouw van het dashboard verwijs ik je naar de Reservdelskatalog . Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-05-2014 21:31 #140334 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic wie kan me zeggen wat dit is/achter dashbord
Foto 2 lijkt me huisvlijt en de restanten van een lampje.
Foto 3+4 is een contactslot, althans de restanten daarvan. Nu heb je een nieuwer type contactslot met stuurslot. Blijkbaar heeft iemand dat er later in gezet. Die dikke zwarte kabel is een pantserkabel. Die ging naar je bobine maar is nu vermoedelijk afgeknipt of gaat naar een bobine die buiten gebruik is.

• Hans van Duijn
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
08-05-2014 20:23 #140366 door Hans van Duijn
Beantwoord door Hans van Duijn in topic wie kan me zeggen wat dit is/achter dashbord
Bedankt voor jullie reactie. Ben weer wat wijzer. Contact slot had ik al een vermoeden. Bobine is nog wel in gebruik en kabel zit er nog gewoon aan. Ga me weer verder verdiepen in al die elektronica en draadjes :|

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD