Olie druk/temp meter Iemand als eens gebruikt?
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-04-2014 20:21 #140113
door Arno Pfennings
Olie druk/temp meter Iemand als eens gebruikt? is gemaakt door Arno Pfennings
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28-04-2014 23:03 #140127
door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Olie druk/temp meter Iemand als eens gebruikt?
Een temperatuurmeter voor de koelvloeistof heb je al. Verder vraag je je in een ander topic af of een oliekoeler zin heeft. Dus dan kan je volgens mij beter deze meter nemen:
goo.gl/si0W5n
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-04-2014 07:22 #140133
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic Olie druk/temp meter Iemand als eens gebruikt?
Lijkt er veel op. Heeft waarschijnlijk alleen een andere aansluiting…toch? Een die wel op een oliekoeler-tussenplaat past..
29-04-2014 08:24 #140134
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Olie druk/temp meter Iemand als eens gebruikt?
Oliedruk is wel degelijk zinnig, olietemperatuur minder. Tenzij bij heel extreem gebruik.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-04-2014 08:49 #140135
door Boele Braaksma
Grappig, dat vind ik dus juist precies andersom. Voor oliedruk heb je immers al een oliedruklampje, voor olietemperatuur niet.
Toen ik een kapotte oliepomp had, was de eerste check, geen oliedruk op het lampje!? vervolgens, ook geen mechanische oliedruk? Motor uit! Dus in dit geval kan ik je wel vinden, Rob.
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Olie druk/temp meter Iemand als eens gebruikt?
"Rob Spoon" schreef:
Oliedruk is wel degelijk zinnig, olietemperatuur minder. Tenzij bij heel extreem gebruik.
Grappig, dat vind ik dus juist precies andersom. Voor oliedruk heb je immers al een oliedruklampje, voor olietemperatuur niet.
Toen ik een kapotte oliepomp had, was de eerste check, geen oliedruk op het lampje!? vervolgens, ook geen mechanische oliedruk? Motor uit! Dus in dit geval kan ik je wel vinden, Rob.
29-04-2014 11:40 #140138
door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Olie druk/temp meter Iemand als eens gebruikt?
Het voordeel van de onderstaande meter is dat je zowel de oliedruk als de olietemperatuur uit kunt lezen in één behuizing, zie ook mijn eerder geposte link. Aansluiten zal wellicht wat onderzoek en aanpassingen vereisen."Rob Spoon" schreef: