overdrive lampje
- Reinoud ter Braake
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-03-2014 10:32 #138705
door Reinoud ter Braake
Stel niet uit, maar doe het vandaag
Beantwoord door Reinoud ter Braake in topic overdrive lampje
Diameter voorste ring is 24 mm, die ga je toch niet in je "voiture" bouwen :oops:
Stel niet uit, maar doe het vandaag
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-03-2014 10:59 #138708
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic overdrive lampje
Hoi Erik,
Ik stel je aanbod heel erg op prijs maar als ik heel eerlijk ben dan vind ik de Conrad links van Ronald toch een mooiere kwaliteit. Ik denk toch dat ik voor deze ga. Hij komt in de wagen van mijn zoon voor de overdrive
Nogmaals bedankt.
Groeten, Rob
Ik stel je aanbod heel erg op prijs maar als ik heel eerlijk ben dan vind ik de Conrad links van Ronald toch een mooiere kwaliteit. Ik denk toch dat ik voor deze ga. Hij komt in de wagen van mijn zoon voor de overdrive
Nogmaals bedankt.
Groeten, Rob
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-03-2014 11:12 #138709
door Erik Ciesluk
Mee eens.. Die ik hier heb liggen is het low-cost alternatief. (niet dat 2 - 3 euro nou gruwelijk veel is..)
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic overdrive lampje
"Rob Baeten" schreef:
Hoi Erik,
Nogmaals bedankt.
Groeten, Rob
Mee eens.. Die ik hier heb liggen is het low-cost alternatief. (niet dat 2 - 3 euro nou gruwelijk veel is..)
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.